My Skoda Octavia RS

Henrik

Forumguru
Super gaaf! En goede mods zeg. Daarnaast ook fijne instellingen via VCDS gedaan. Auto zelf ziet er echt top uit. Mooie uitvoering!

Heel veel rijplezier ermee.
 

Jee13

Forumguru
heb ondertussen nog wat meer mods gedaan, en er staan er een aantal in de planning

-kentekenverlichting ledunits ingebouwd
-wings aangezet icm met DRL
-spiegelkanteling bij achteruitrijden
-lelijke zonneband op voorruit verwijderd
-sleutelhoesjes met RFID bescherming

ben opzoek naar een spullen voor de ruimte bij reserve wiel, pomp en plakmiddel ontbreekt, ik wil gelijk over op een volwaardig wiel met daarbij horende piepschuim insert

nog te doen,
-stoepverlichting vervangen door led
-laserlights in deuren
-voetverlichting
-mistlampen h16 vervangen door witte h8
 

Turbo Harry

Actief lid
Lekker bezig @Jee13 (dezelfde die zijn Passat 3BG omgetimmerd had op vwpassat.nl? Ik heb ooit jouw achterlicht-mod nog eens gekopieerd :D )

Die sleutelhoesjes met RFID bescherming, wat doet dat voor KESSY?

Ik neem aan dat je die hoesjes hebt ter voorkoming van brievenbus-praktijken waarbij ze je sleutel draadloos versterken door je brievenbus heen naar je auto en zo je auto jatten?

Heb je een linkje naar die hoesjes?
 

Duijzer

Donateur
Wat is de reden dat je de H16 mistlamp vervangt door witte H8? En niet door bijvoorbeeld H16LED?
Ik heb er bij mij 4x H16 LED in zitten, geeft een bak licht. Bochtverlichting gaat alleen niet meer dimmen, maar is aan/uit.
 

prosier

Forumguru
volg!

Netjes bezig, wil ook wat op led gaan maken. Persoonlijk wel jammer van de type aanduidingen op de klep, maar dat ebn ik :D
 

Jee13

Forumguru
https://www.bol.com/nl/p/autosleute...ltgh=lDX-PP5HCX1bfLhxXlZI9w.1.12.ProductTitle

zit soort alu folie in het hoesje waardoor signaal niet opgevangen kan worden, het werkt goed.

H16 led met canbus, waren in NL wat aan dure kant, moet er 4 hebben, 2 per kant. Zal op gemak eens kijken welke Ali express heeft.
Ik wilde snel van dat gele licht af, en ik had goede ervaringen met MTEC lampen

IMG-20190216-WA0049.jpeg


20190218_150301.jpg


20190218_151758.jpg


20190218_152556.jpg


20190218_172956.jpg


20190218_173404.jpg


20190218_174224.jpg


20190218_174238.jpg


20190218_174247.jpg


20190218_193542.jpg


20190218_205827.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie vRS zeg! En al gelijk goed bezig, zo zien we dat graag.

Ik herken mezelf wel qua manier van aanpakken; achterlichten eruit --> ook gelijk erachter schoonmaken, top!

Ik blijf deze volgen, gaat gestaag zo :).
 
Goed bezig!!!! Zo goed als dezelfde stapen als de mijne tot nu toe!

Heb wel een vraagje: hoe heb je de mistlampen vervangen?

Als ik het rooster eruit haal onder de lamp zie ik de stekkertjes wel, maar is lastig bij te komen.

Ik heb hier 4 h16jp lampjes liggen met Canbus die liggen te popelen.
 

HarrieSkoda

Forumguru
idd, zo heb ik het ook gedaan

die klemmetjes die erop zitten als beveiliging kn je er met schroevendraaier afwippen en heb ik ook niet meer teruggezet

Je bedoelt de klemmetjes die achterop de mistlampen (per lamp) zitten?
Die zijn zwaar irritant!

Heb ze er met de montage van de bumper bij voorbaat al af gelaten voor het gemak om lampen te vervangen.

Heb je de auto (om ruimte te krijgen) voor het verwisselen van de mistlampen op moeten krikken?
 

Jee13

Forumguru
Je bedoelt de klemmetjes die achterop de mistlampen (per lamp) zitten?
Die zijn zwaar irritant!

Heb ze er met de montage van de bumper bij voorbaat al af gelaten voor het gemak om lampen te vervangen.

Heb je de auto (om ruimte te krijgen) voor het verwisselen van de mistlampen op moeten krikken?


ja heb ik wel even gedaan, ook omdat ik bezig was met de wielen. De flenzen mooi met hamerite geschilderd en velgen aan binnenzijde schoongemaakt en de wielkasten
 

LT83

Forumguru
Ik heb dezelfde hoesjes voor de sleutels (keyless), werken inderdaad super. Als je de sleutel in het hoesje doet geeft hij echt nul signaal door :D
Verder ben je weer lekker bezig, keep going
 
Bovenaan Onderaan