My Skoda Octavia RS

HarrieSkoda

Forumguru
@Jee13 @HarrieSkoda het is gelukt! Idd via de bodemplaat. Ben er blij mee. Heb daarnaast via obdeleven nog de off-road functie aangezet op de radio (totaal nutteloos maar mooi dat het kan :yeehaa:)

Netjes zo hoor! Matchen de kleuren tenminste met elkaar.

Waarom vind je die off-road optie nutteloos? Dat zijn toch die 3 klokjes naast elkaar op je scherm waar je wat waardes vanaf kunt lezen?
 
Nou de off-road is wel leuk hoor. Maar ik had me verheugd op de performance waardes. Maar die zijn niet te krijgen middels vdcs (zover ik kan vinden).
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Jee13 Wat is er met je geüploade foto's gebeurt?
Geen één is er meer zichtbaar.

En ik voel dat er een nieuwe update aan zit te komen die hier in het topic geplaatst gaat worden.. :D
 

Jee13

Forumguru
gheghe
ik had mapnaam hernoemt van mijn online foto album, zal zo eens kijken

-stoepverlichting is vervangen door led
-voetverlichting is onderweg
-mistlampen h16 vervangen door witte h8, heb nu leds binnen hiervoor
-camera werkt ook weer, maar ga deze onzichtbaar aansluiten met vast aansluiting geschakelde voeding
-nieuwe naafkappen gemonteerd
- zwarte logoventieldopjes zijn onderweg
 

Jee13

Forumguru
2utohlu.jpg


90szm1.jpg


14mt7pe.jpg


1z3w2g6.jpg


ixxego.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Je duikt er al weer diep in, met alle mods Jeroen. Ik zie dat je de clip voor parkeerkaartjes weer terug hebt geplaatst, is dat redelijk te doen, of is het lastig om de spreidplug weer door het gaatje van de clip te krijgen? Ik ga weer volgen wat je allemaal aan gaat passen.
 

Jee13

Forumguru
Je duikt er al weer diep in, met alle mods Jeroen. Ik zie dat je de clip voor parkeerkaartjes weer terug hebt geplaatst, is dat redelijk te doen, of is het lastig om de spreidplug weer door het gaatje van de clip te krijgen? Ik ga weer volgen wat je allemaal aan gaat passen.

Uiteraard ;)
Ik had juist de clip gedemonteerd, gebruik m toch niet, vind m lelijk en zat beetje in het zicht. Op vorige skoda had ik er rechts ook 1 geplaatst vanwege de symmetrie:)
 

Jee13

Forumguru
Afgelopen maandag ramen laten tinten bij Lee-Roy/LRS

mijn auto heeft OEM sunset, vorige eigenaar heeft het driehoekje van achterportier en het achterste zijraam donkerder laten tinten, achterklep was niet gedaan.

Ik heb de achterklep nu laten doen en de ruiten van voorportieren om meer balans te krijgen

24n1eus.jpg


2q9i1bn.jpg


seveis.jpg


2e1uf0z.jpg


53pve8.jpg


2u4n415.jpg


1ig5ef.jpg
 
Bovenaan Onderaan