Bij 4500 toeren haalde hij 150pk om daarboven nog te stijgen tot zo'n 165pk, dat was zonder tuning. Het zijn toch niet de pk's die het gevoelsvermogen en de trekkracht leveren maar het koppel. Heb nu bij 3100 toeren al 150pk en had ik toen 250Nm koppel, nu heb ik ruim 340Nm koppel vanaf 2800toeren en daarbij al 35pk meer dan toen hij nog niet getuned was. Met andere woorden, veel meer koppel en vermogen bij lagere toeren en dat rijdt als een vorst, heb een handbak en als ik vlot wil opschieten houd ik hem tussen de 2000 en 4000 toeren, daarboven kom ik in de praktijk eigenlijk niet echt veel, als het moet kan ik er wel 195pk uittrekken, maar dat is eigenlijk onzinnig, bij 4000 toeren al zo'n 180pk en pas rond de 5000 toeren en daar boven gaat ie rond de 195pk zitten terwijl het koppel afneemt en de dorst toeneemt. Heb een stage 1+ tuning en als je die doet krijg je ook een mooi koppel en vermogensplaatje erbij

Zonder dat plaatje is het een stuk voordeliger en scheelt het niet zoveel in vermogen en koppel, maar was gewoon nieuwsgierig

(bij VAG getuned, betreft de 1.5 TSi met handbak)