Most Beautiful Car Ever

Rallye

Forumguru
Vol met overbodige hoeken en gaten en toch mooi! Ik kende hem niet.

Kon een vroege auto van Colani zijn...
 

Tafkah

Forumguru
Tis italiaanse design op basis van amerikaanse techniek. Je kunt dus alles verwachten...

Maar toch, ik vind het een hele bijzondere auto.. ik zou er zo een garage box voor huren. Prachtig!
 
Niet echt de mooiste nee . Wel uniek en gewoon dik en voor toen ver zijn tijd vooruit. Heb wel zwak voor oude bmw s vooral de M's en alpina's
 

smutzkanone

Forumguru
ik geef niks om ouwe meuk met mooie rondingen, geef mij maar de hoekige import hokken van rond de jaren 90.
net als de muziek waren ook de autos mooier toen :yeehaa:
Nissan-Skyline-GTR-R34.jpg


Lambo's vind ik ook geweldig, sinds de countach al.zon aventador, woow.
 

micky

Forumguru
Het wordt een beetje overduidelijk zo langzamerhand die jaloezie over Raceblue, welke Skoda heb jij ook al weer besteld?:deuk:

heb je hier al gekeken? http://www.peugeotforum.nl

Het forum is wel een beetje saai, net als het merk zelf:uitlachen:
 

peterrapid

Forumguru
Komaan mannen hou het beetje luchtig. Maar @s-line iedereen houdt van zijn wagen dus als je een kleur afbreekt dan nemen we dat beetje persoonlijk op ... Gewoon beetje letten op de ander zijn gevoelens. Voor de rest blijf maar lekker hier ipv saaie Peugeot forum.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ja!!! Die staat al ruim 25 jaar als schaalmodel op mn kast!!!
Over Jaguar gesproken - ik zou nog liever deze zien als 'most beautiful ever', maar dan in 't echt:
20150209_modelautos-4262.jpg

Zie hieronder het complete sportwagenplankje in mijn vitrine:
(alles is rond de 60 jaar oud, behalve de vrachtwagens eronder)
20150209_modelautos-4258.jpg

En dit zijn de directe bovenburen (de vitrine telt in totaal 8 lagen auto's, waarvan 2 met personen- en sportwagens):
20150209_modelautos-4259.jpg
 
Bovenaan Onderaan