Most Beautiful Car Ever

Kire

Actief lid
ik heb deze nog op mijn lijstje staan, mochten de euromillions bij mij binnen komen

101976d1227098356-bmw-alpina-z8-jaguar-xkr-convertible-z1-4.jpg

BMW Z8 Alpina

k' zal waarschijnlijk wel nooit verder komen dan fotookes :(
 

Cordoba

Forumguru
Ik kwam deze auto tegen in een Discovery programma. Werkelijk prachtig. Zijn er overigens maar 26 van gemaakt. Check de facts op wiki. Merk/type?: Hudson Italia

Niet mooi, met al die rare hoeken en gaten en aparte zaken, wel heel intrigerend. Overigens was het prototype hiervan een 4-deurs. Bij andere foto's valt op hoeveel 'dak' er aan het portier zit, en de futuristische achterlichten:
hu1955italia53941540.jpg

54_Hudson_Italia_KM_06_Cinci_015.jpg
1013325092_25b7b251f7_z.jpg
 

Tafkah

Forumguru
@Cordoba tja, sorry, maar ik woon redelijk in de buurt van een Ferrari dealer.. als je er een voorbij ziet rijden draaien weinig mensen nog hun hoofd om.

Dit daarentegen....... en dan ben ik nog niet eens zo'n superfan van amerikaanse sloepen...
 

Canon-Eye

Forumguru
Bij andere foto's valt op hoeveel 'dak' er aan het portier zit
Enerzijds wel handig - je stoot niet gauw je harses bij het in- en uitstappen.
Anderzijds moet je wel in Californië wonen of zo - waar het niet regent - anders heb je bij het opendoen na een bui meteen een z**knatte stoel...

Datzelfde stoort me trouwens bij mijn Fabia ook. Waarom zit er niet een V-rubbertje in de sponning dat het water verhindert om rechtstreeks van het dak op de zittingen te druppen?
Dat is bij onze 11 jaar oude Twingo een stuk beter voor elkaar! :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
@Tafkah dat is ook precies waarom ik deze auto intrigerend noemde: je blijft kijken naar bijzondere details. En inderdaad dat van die Ferrari's herken ik wel. In de tijd dat ik in Eindhoven woonde was het meer 'staat weer zo'n rood mormel langs de stoeprand'. (Ferrari dealer zat aan de rand van de binnenstad, en er stonden nog wel eens auto's verderop in de straat wegens plaatsgebrek op het bedrijfsterrein).
 

Tafkah

Forumguru
@Cordoba Nou ja, daar heb je ook gelijk in.. intrigerend.. maar voor mij daarom ook 'aantrekkelijk'.

Trouwens.. mooie foto's. Die deuren zijn wel bijzonder..
 

smutzkanone

Forumguru
Ik vind dit toch een serieus mooie auto.
Sportec-Audi-RS3-Sportback.jpg

rs3 sportback.
gezingsautotje met leuke prestaties.
je kan door de weeks je gereedschap meenemen,en in het weekend de nurburgring op.
 

micky

Forumguru
Ik vind dit toch een serieus mooie auto.
Sportec-Audi-RS3-Sportback.jpg

rs3 sportback.
gezingsautotje met leuke prestaties.
je kan door de weeks je gereedschap meenemen,en in het weekend de nurburgring op.

Ik heb een SB gehad in 2005 (1 van de eerste) 140pk TDI (dus geen RS), fijnste auto die ik heb gehad
 

Rob

Forumguru
uploadfromtaptalk1423777635363.jpg
Niet perse de mooiste maar zeker bijzonder. Foto gemaakt afgelopen zomer bij strandopgang Monster, Westland. Zie 'm nog geregeld hier in de buurt
 

Rob

Forumguru
Ik zie dat het plaatje gekanteld is... Ik zeg maar zo, dat maakt de nek op de vrijdagochtend even lekker los
 

delta

Actief lid
De mooiste auto is voor mij deze geweldige Alfa.
Het mooiste is dat ik deze ooit al heb gereden, precies zoals deze op de foto met zwarte bekleding met groene klavers en groene vloerbedekking, oooh zo mooi worden ze nooit meer gemaakt.
Alfa Sud Sprint QV 1.5ti boxer met 105pk.
image.jpg
 
Bovenaan Onderaan