Most Beautiful Car Ever

kansberg

Forumguru
Mijn persoonlijke mening, dus subjectief, maar vind dit de mooiste auto die ooit gebouwd is. De Aston Martin Speedback by David Brown. Wat een ingetogen kracht en straalt deze auto uit... het bijna erotische lijnenspel en tot op de millimeter juiste proporties... werkelijk een feest om naar te kijken. Zo moet een auto ooit bedoeld zijn...

DavidBrown_Speedback_18.jpg
 

henriz

Forumguru
Tsja @kansberg, smaken verschillen. Hij kan mij niet echt bekoren.
Niettemin is er in het verleden wel wat moois uit Engeland gekomen hoor:

Free-Rolls-Royce-Old-Myspace-Backgrounds-Wallpaper.jpg

(KLIK als je 'm niet ziet)

Maar mijn persoonlijke all-time favoriet komt uit Frankrijk:

citroen-ds.jpg
 

kansberg

Forumguru
@Tafkah : De E-Type word weer gebouwd door Jaguar in een beperkte oplage! (Door Jaguar zelf!) Bijzonder mooie auto... zeker in mijn top 3 :jaja:

@henriz : Jazeker, alhoewel RR wel erg sophisticated is... maar de DS heeft bij mij ook zoete herinneringen als '' Citrofiel'.'' Op 24 september 2003 ben ik getrouwd en onze trouwauto was een....roomwitte DS Pallas. Met 4 Berlingo Multispaces als volgauto''s. Heb er destijds de CitroExpert nog mee gehaald, daar ben ik nog steeds op geabonneerd. 143.jpg
 

kansberg

Forumguru
Grappig dat iedereen terug grijpt naar het verleden als het om mooie auto's gaat. Heb het zelf ook, tegenwoordig wordt er niet zoveel spectaculairs meer gebouwd, de Speedback is hier natuurlijk een uitzondering op, maar in het algemeen heb ik ook meer met klassiekers en Superb Combi's :D
 

Darkside

Forumguru
Zit even na te denken welke moderne auto er echt uitspringt.
Komt er niet 1,2,3 eentje boven bij me.

Maar deze is wel mooi vind ik. Wel wederom een alfa en met een historisch tintje
33711460177_.jpg
 
Bovenaan Onderaan