Mogas zijn Fabia

Mogas

Forumguru
Ziezo ,Weer thuis van een paar daagjes Ardennen. De Faab heeft er inmiddels een kleine 1500 km op staan en al een aardig stukje van Zuid Belgie gezien ,Zaten in de omgeving van Bouillion en daar heb je zat lekkere stuurweggetjes en mooie dingen om te zien

Mooie ouwe Abdij waar ze zalig trappisten bier brouwen en dan is het goed dat je voor een combi bent gegaan :cheers:

Hij moet alleen dit weekend een wasbeurtje hebben ........

Mogas

Forumguru
Leuke modificaties zeg , vooral de antenne . Ik vraag me alleen af of je DAB+ heb en zo ja of je ontvangst nog goed is ??

Hang er meestal de Ipod aan ,Moeders de vrouw luistert meestal naar Q-music en die ontvangt ie goed
In tunnels een beetje minder maar dat heb je wel vaker en dat is vaak maar van korte duur
@ Black okkie Dit doosje moet ik sowieso nog 3 maanden late rijpen op de fles dus dat wordt pas dit najaar gedronken
Is wel erg lekker trouwens :dankje::cheers:

Elmarrr

Actief lid
Heb je topic even doorgelezen; mooie bak!

Mag ik je daarbij er even op attenderen dat je nummerbord op pagina 1 prima te lezen is? Aangezien op de andere foto's zo goed je best doet om het te blurren ;) ..

• Leuk
Waarderingen: CDK

vwwesley

Senior Member
Een nieuwe Faab is toch een mooie wagen geworden, kleur staat em ook goed, en Belgie is toch mooi e !

forumsticker !!!
Kan ik mee leven, heb op mijn golf mk1 ook een Volksforumsticker

sorry voor de off-topic

Mogas

Forumguru
Heb je topic even doorgelezen; mooie bak!

Mag ik je daarbij er even op attenderen dat je nummerbord op pagina 1 prima te lezen is? Aangezien op de andere foto's zo goed je best doet om het te blurren ;) ..

Hmm net geprobeerd om hem te veranderen ,Gaat niet ? ,Foto uit Photobucket gehaald maar hij blijft erop staan ?

Kreeg van m'n buren trouwens de raad om het chassisnr dat achter de voorruit zit te blinderen
Ze werken allebei bij de politie en wisten me te vertellen dat op deze wijze auto's erg makkelijk omgekat kunnen worden als ze kenteken en chassisnr van eenzelfde type en kleur wagen hebben...

Stickers http://www.ebay.nl/itm/291360386588?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:

http://www.ebay.nl/itm/400942528048?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

http://www.ebay.nl/itm/400936954355?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Zijn in diverse kleuren te verkrijgen

Mogas

Forumguru
Woensdag mag de Faab naar de dealer Had de afgelopen dagen een paar keer na instappen ineens alarm dat de achterklep open stond ? Goed opletten dat je niet de verkeerde knop indrukte maar toch een paar keer gewoon de klep los ???
Heb bij deze ook koplampsproeiers en die aan de bestuurderskant zakt na het sproeien niet meer goed terug
Moest wel even lachen ,Legde het aan de werkplaats uit en die keek me aan en zei "Een Fabia met koplampsroeiers ?"
Die heb ik nog nooit gezien ! ,Nou ... hij staat buiten dus kom maar kijken dan ! :D

frits183

Forumguru
Dat is altijd beter dan dat je de Mercedes monteur moet vertellen hoe hij bij de motor van de Vito moet komen.

Toen ik met mijn Benz. voor het eerst voor een beurt kwam stuurden ze me weg :deuk:
Hadden geen idee wat te doen met een 230SL uit 1965.
Doorsmeren hadden ze nog nooit van gehoord.
Zonder blikken of blozen werd ik naar de vrachtwagen afdeling verwezen.

Ben ik maar lekker naar onze ome Joop van de heftruck garage van het werk gegaan.
Alle monteurs erbij en de chef toverde ook nog het originele smeerplan te voorschijn. :jaja:

Bovenaan Onderaan