Mogas zijn Fabia

Mogas

Forumguru
Na 15 jaar met allerhande Opels ,Nissan en op het eind Skoda Lease wagens gereden te hebben zijn we allebei met de VUT gegaan en hebben de leasebak ingeleverd ,Aangezien de Octavia combi zo goed beviel zijn we gaan kijken naar wat kleiners en bij de nieuwe fabia terecht gekomen ,Vond uit m'n opel tijd de kleur OPC blauw altijd al mooi dus wat kleur betreft was ik er snel uit ,De 2e wagen een tien jaar oude Astra GTC kregen we een erg mooi bedrag voor terug en komende week word ie geleverd

Deze hebben we dus twee weken geleden ingeleverd ,moest wel effe schoon gemaakt worden



 

Mogas

Forumguru
Laatst bewerkt:
Mooie Fabia !
Toch altijd fijn een hele nieuwe, alles mooi naar je eigen zin, schoon en fris en met nieuwe autogeur.
Een paar kleine extra's maken hem dan helemaal af.
 

Cordoba

Forumguru
Matjes met de rand (ongeveer) in de lakkleur maken het wel af.:thumbsup:
Die beschermstrips: is dat echt RVS (niet buigzaam om ze in de juiste vorm te buigen indien nodig) of is het alu (is vaak het geval).
 

Mogas

Forumguru
Mattenset Past goed bij je auto!
Netjes hoor.
Goed gevonden.


Ook 3 maanden naar zitten zoeken ,Nu maar hopen dat de maat van die bevestigings nopjes kloppen
Net de hele bups administratief omgegooid ,Hij is verzekerd ,Park mobile enz ,Van mij mag het morgen 12 uur worden
Het wordt in ieder geval mooi weer morgen :cool:
 

CDK

Forumguru
@Mogas, al onderweg naar de dealert? Veel plezier straks bij de aflevering en niet vergeten plaatjes te posten é ;)
 

Vlokkie

Senior Member
Gefeliciteerd, ziet er goed uit!
Dit maakt het wachten niet makkelijker zeg, mede omdat ik zo goed als dezelfde uitvoering heb, ik moet nog ca. 2,5 wk op dit moment van aflevering wachten:koffie:.
 
Bovenaan Onderaan