MORGANA

DIY Mistlampen van Octavia III vervangen voor Led's

Joske

Forumguru
Maar de spiegel laat dit toe?

Geen kans op beschadigen van de motoren die de spiegel doen inklappen?
 

MORGANA

Senior Member
Is hetzelfde principe als de O2. Klinkt heftig maar spiegelglas zit maar middels klik bevestiging op de motor vast.
Is echt een goede upgrade voor de O3. Om nu zo'n hele unit van Superskoda er in te zetten is niet nodig. Een goede led heeft al super veel effect. Bijvoorbeeld deze:

Bekijk bijlage 29158
Beste @ertromp kan je misschien (tussen de bbq besprekingen door :deuk:) laten weten wat voor leds dit zijn ? Met name Merk; kleur; type;
 

blauwkeut

Forumguru
Het spiegelglas eraf halen is inderdaad het 'spannendste'. Maar het glas zit goed gelijmd om een stevig stuk plastic. Met beleid (en toch weer niet want je hebt wat kracht nodig) krijg je die er echt wel in één stuk af hoor...
 

Asoot

Senior Member
Als ik op de link klik in de eerste post, wordt ik niet doorgewezen naar de kennisbank of doe ik wat verkeerd?
 

Asoot

Senior Member
Nee dat niet ik kom op een post van audience speler.

Ps wel via tapatalk op het moment
Hier kom ik dan terecht!

ImageUploadedByTapatalk1419332455.390293.jpg
 
Laatst bewerkt:

wlh

Lid
@MORGANA : Bedankt voor de DIY.
Zoals eerder al gezegd ... in afwachting van levering van de bestelde O3 een beetje aan het lezen op het forum. LED-upgrades interesseren me wel.
In de DIY-gids gebruik je H8 lampen om de mistlampen te upgraden. Werkt dit bij bochtverlichting ook. Volgens de 'OSRAM Vehicle Lamp Replacement app' (http://am-application.osram.info/en) zijn mistlampen met bochtverlichting H16-fittings in de O3. Welke lampjes zouden bruikbaar zijn om deze upgrade te doen bij aanwezigheid van bochtverlichting ? Of vergis ik mij in de betekenis van H8 - H16 gezien mijn beperkte lampenkennis ?
 

MORGANA

Senior Member
Beste @wlh
De lampen die ik gebruikt heb zijn LED H8 lampen. Deze werken ook bij bochtverlichting. Het type wat ik gebruikt heb staat in de kennisbank.
Dit zijn met canbus omdat je anders storingen in je display krijgt.
Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt.
Succes in ieder geval.
 
Bovenaan Onderaan