MORGANA

DIY Mistlampen van Octavia III vervangen voor Led's

Mistlampen H8 origineel vervangen voor H8 Led

1. MORGANA

MORGANA Senior Member

MORGANA heeft het volgende item in de kennisbank geplaatst:

Mislampen van Octavia III vervangen voor Led's - Mistlampen vervangen

Lees verder over dit item in de kennisbank......

ertromp vindt dit leuk.

2. peterrapid

peterrapid Forumguru

@MORGANA heel goeie how to met knappe foto's. Het ziet er echt veel beter uit met je led's :thumbsup:

MORGANA vindt dit leuk.
  3. Tafkah

Tafkah Forumguru

Nu nog je spiegelverlichting vervangen met LEDs....;)

MORGANA vindt dit leuk.
  4. MORGANA

MORGANA Senior Member

@Tafkah Tja daar heb ik over gelezen dat het vrij lastig is. Het is een behoorlijke klus en je moet de spiegel er met een "krakje" afhalen.
    Dat "krakje" is bij mij meestal kaboem. :dankje::mad::angry:
    Zal het nog wel eens bestuderen en wellicht komt het ervan. Bedankt voor je tip :thumbsup:

Laatst aangepast: 08-08-2014
    Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  5. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

MORGANA vindt dit leuk.
  6. 030

030 Forumguru

Flimpje?

7. Falcon

Falcon Forumguru Donateur

Trouwens voor de minder handige jongens/meiden onder ons.. je kunt tijdens een bandenwissel (Kwikfit bijv.) tegen een gering bedrag ook vragen om dit even te laten doen.

Top dit.. zal mooi staan onder mijn Leon... ik heb namelijk full-led verlichting, dus niet alleen dagrijverlichting.. dan zou dit er wel bij passen! :)

MORGANA vindt dit leuk.
  8. MORGANA

MORGANA Senior Member

9. Joske

Joske Forumguru

Serieus jobje! Die boardinglights vervangen :lezen:

MORGANA vindt dit leuk.
  10. Tafkah

Tafkah Forumguru

valt wel mee toch? 15 minuten aan beide kanten..... volgens de film :D

MORGANA vindt dit leuk.
  11. Joske

Joske Forumguru

De onnatuurlijke houding van de spiegel vind ik vooral raar. Naar buiten geklapt??

12. MORGANA

MORGANA Senior Member

Ook die onnatuurlijke houding inderdaad Joske, en het is waarschijnlijk door iemand (uit Tsjechië) gedaan waarbij de auto misschien wel niet van hemzelf is. :pieker:
    Ik ga er nog even over nadenken voordat ik alle krachten loslaat op de verwarmde elektrische spiegels.;)

13. Joske

Joske Forumguru

en misschien wel dimbare spiegelglazen? kosten wel klein fortuin als je er zo eentje breekt...

MORGANA vindt dit leuk.
  14. ertromp

ertromp Forumguru Donateur

Is hetzelfde principe als de O2. Klinkt heftig maar spiegelglas zit maar middels klik bevestiging op de motor vast.
    Is echt een goede upgrade voor de O3. Om nu zo'n hele unit van Superskoda er in te zetten is niet nodig. Een goede led heeft al super veel effect. Bijvoorbeeld deze:

Umfeldbeleuchtung-LED-Lampe-fuer-Octavia-5E.jpg

MORGANA vindt dit leuk.
  15. Joske

Joske Forumguru

@ertromp

moet je dan solderen? Of de plastic behuizing (het zogenaamde driehoekje) open maken en dit er in klikken dan?

16. ertromp

Je hoeft helemaal niets te solderen. Je ziet op ca. 2:39 het lampje gestoken in z'n behuizing. Je hoeft de spiegel ook niet zo ver te demonteren. Op 2:52 zie je dat de Tjech het lampje eruit haalt. Kwestie dan van de led erin en je hebt voor weinig euri een bak licht :D

Joske vindt dit leuk.
  17. ertromp

Oh ja: zeker aanschaffen @Joske die led lampjes.
    Ik kom een zaterdag naar Moerbeke om leds overal in je nieuwe O3 te steken :D

Corné de Kluijver en Joske vinden dit leuk.
  18. Joske

Joske Forumguru

ahhh, idd!

duidelijk :thumbsup:

thx

ertromp vindt dit leuk.
  19. Joske

Joske Forumguru

daar hou ik je aan! :D

Als je terug bent zal je in je whatsapp zo een 500 berichten moeten lezen en daar ergens staat iets tussen van een minimeet met BBQ ;) ;) ;)

Corné de Kluijver en ertromp vinden dit leuk.
  20. ertromp

Dat is nodig om er fatsoenlijk bij te kunnen. Je moet de spiegel ook max naar buiten draaien anders kom je er met je vingers niet achter. Je moet je hand nl. kwijt kunnen

Deel deze pagina