Mistlampen met cornerfunctie Octavia III

Wesly

Senior Member
Ambition Business Line
Elegance Business Line
Adaptive Frontlight System
High Intensity Discharge
 

Markiee

Nieuw lid
Best wel genaaid. De EBL heeft xenon verlichting die mee draaien de bocht in + mistlamp corner functie + LED dagrijverlichting. De ABL heeft wel dagrijverlichting, maar dan van die lelijke stadslampjes inplaats van die mooie LED strip onderin de koplamp.
 

m@rc

Lid
Overigens vind ik het best een overbodige optie icm het AFS. Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als de gloeilampen aan gaan naast de xenon en led strips voor... Kan het ook uit? Nog niet kunnen vinden in columbus.
 

Wesly

Senior Member
Als Antera er vandaag is achtergekomen hoe het ingeschakeld kan worden op mijn ABL dan liever nog gisteren als vandaag! Ik mis mijn bochtverlichting :( :(
 

Frenk21

Forumguru
Weet iemand of dit op de RS in te schakelen is. Ook hier moet je hem apart bestellen staat in de folder.
 

Brains75

Actief lid
Ik vind het ook lelijk uitzien bij onze Octavia deze geel schijnende bochtenverlichting. Ik had er het liefst led-lampjes ingezien, maar dat gaat natuurlijk niet ivm dimfunctie/vertraging uit-aan.
Welke type lampjes zitten er überhaubt in? (H7 ?)
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik vind het ook lelijk uitzien bij onze Octavia deze geel schijnende bochtenverlichting.
Eerlijk gezegd vind ik alle cornerverlichting van welke kleur dan ook (met uitzondering van meedraaiend dimlicht) er totaal niet uitzien. Net of er een mistlamp kapot is. En - zeker overdag en/of met goede straatverlichting - ook nog volslagen overbodige 'kerstbomerij'... Als het dan toch zo nodig moet, dan kan er toch ook wel een sensortje op om het te beperken tot echte inktzwarte duisternis?

Kortom, ik ben blij dat het er bij mijn F2GL niet op zit - en als ik ooit een auto wil kopen die het van huis uit wel heeft, dan zal het echt moeten worden uitgeschakeld anders gaat de koop niet door...
 

andrehj

Forumguru
Mijn bochtverlichting (die ik trouwens wel degelijk wat vind toevoegen) brandt alleen als het (volgens mijn lichtsensor) donker is. Dus overdag blijft die (niet als de Xenonlampen) netjes uit.
 
Eerlijk gezegd vind ik alle cornerverlichting van welke kleur dan ook (met uitzondering van meedraaiend dimlicht) er totaal niet uitzien. Net of er een mistlamp kapot is. En - zeker overdag en/of met goede straatverlichting - ook nog volslagen overbodige 'kerstbomerij'... Als het dan toch zo nodig moet, dan kan er toch ook wel een sensortje op om het te beperken tot echte inktzwarte duisternis?

Kortom, ik ben blij dat het er bij mijn F2GL niet op zit - en als ik ooit een auto wil kopen die het van huis uit wel heeft, dan zal het echt moeten worden uitgeschakeld anders gaat de koop niet door...
Gaan we weer.... :nono::laugh:
 

Skoda_Jake

Nieuw lid
Ik heb het idee dat mijn corner verlichting ook niet werkt terwijl wel aan alle voorwaarden is voldaan zoals vermeld in de manual, iemand enig idee? :lezen:
 
Bovenaan Onderaan