Mistlampen met corner functie

Hallo,

ik krijg (nou ja krijgen.....) zaterdag een Octavia Combi Ambition Businessline. Volgens mij heb ik de cornerfunctie niet meebesteld maar is dit dan wel alsnog te activeren?

Graag jullie reactie,

Rob
 
Wat Xenon en Corner inhouden is helder. 'k Kan echter niet vinden (en raden) waar NBL voor staat in Xenon0+NBL1+Corner1.
Wie kan hier meer duidelijkheid over geven?
 

RobPG

Lid
staat in t Duitse draadje
NBL=Nebelscheinwerfer (ofwel mistlampen)
NBL1 is dan mistlampen aanwezig
 

Octavarium

Actief lid
@ XIL98DYQ:

Ik heb ook een ABL en heb het zelf geactiveerd dmv. de VAGCOM, terwijl ik het officieel niet heb. Als je een keer langskomt dan kan ik het zo voor je aanzetten met m'n laptop.

Kan ook meteen 'needle sweep'/'staging' aan zetten, is ook een leuk extraatje :-) Gefeliciteerd met je nieuwe auto trouwens!
 
@Octavarium,

dank voor je reactie. Net de auto opgehaald, 1e 40 km staan drop!
Heb wel interesse, misschien zijn er nog meer "verborgen" opties waar ik het bestaan niet van weet.

In welk deel van het land woon je?

Groet,

Rob
 

MarijntjeTDI

Actief lid
voor diegenen die het willen laten activeren, kijk eens op de vagcomkaart. Denk dat er genoeg medeforummers zijn die willen helpen met zulk soort dingen.
 
@Octavarium,

bedankt voor het aanbod! Leusden is helaas niet om de hoek, ik kom uit Zwolle. Wat bleek gisteravond toen het donker was? Kon de bocht gewoon zien zonder cornerfunctie........

Wellicht als ik nog eens in de buurt ben, zal ik contact met je opnemen en gebruik maken van je aanbod!

Groet,

Rob
 

MarcoO2

Forumguru
Wat bleek gisteravond toen het donker was? Kon de bocht gewoon zien zonder cornerfunctie........
Haha, dat zal toch geen erg grote verrassing geweest zijn? ;) Maar desondanks kan ik je het activeren van die functie aanraden. 't Is er echt één in de categorie "je mist het niet zoalng je het niet hebt ervaren", maar als je het hebt, heb je er veel plezier van. Uiteraard is het wel een beetje afhankelijk van hoe en op welke wegen je de auto gebruikt, maar als je veel in het donker onderweg bent, ga je het zeker waarderen.
 

Octavarium

Actief lid
Tsja, het is inderdaad verrekte handig en ik vind het wel een mooi gezicht om ze te zien dimmen bij stuur naar rechtuit..
Maar je kunt ook gewoon je mistlampen altijd aanhouden, dan heb je hetzelfde effect met kans op een opmerking van oom agent ;)
 
Bovenaan Onderaan