Mischa zijn skoda superb

Mischa-superb

Forumguru
Ik zie ook zoveel setjes met et 35... dat word hem niet of wel? En tot hoever kun je naar binnen zodat het nog steeds fatsoenlijk staat
 

JeSko

Forumguru
Et 35 met bv 7.5/8/8.5 J kan wel hoor als je niet zakt, toevallig zijn er een poos geleden jongens mijn Eibach veren komen kopen, en die hadden op hun S2 ET 35 velgen van een Audi liggen. Dat steekt wel wat uit naar buiten maar zonder verlaging kan het wel.
 

Mischa-superb

Forumguru
Ja dat doen we dus niet.. dat vind ik wel zo slecht lijken...

Maar heb weer een optie, en ik denk dat dat ze gaan worden....19 inch..
 

Mischa-superb

Forumguru
Deze zijn het dus geworden, maar nu het volgende. De naafkappen zijn gaar... dus daar wil ik nieuwe voor. Alleen zijn de maten nogal apart. Klem maat 59mm buiten maat 68mm wie heeft een tip waar ik zoiets kan krijgen
 

Kanerr

Forumguru
Zijn het originele Audi wielen? Zo ja, heb je onderdeelnummer? Dan kan ik ff in ETKA kijken welke naafkappen ervoor moeten komen
 

EdK

Forumguru
Ali expres even zoeken en eventueel vlakke bestellen en daar hun losse stikkers op plakken.

En bij superskoda ( kopacek.com) al gekeken ?
 

Chrisjemol

Forumguru
Ik heb nog 4 skoda naafkappen liggen, die ik over had van de superb
Ik kan wel ff meten of die de maten hebben die je zoekt
 

Mischa-superb

Forumguru
Ali expres even zoeken en eventueel vlakke bestellen en daar hun losse stikkers op plakken.

En bij superskoda ( kopacek.com) al gekeken ?

Dat heb ik dus al gedaan, stickers zijn er wel. Maar juist die maat naafdoppen niet.. volgens de verkoper had hij imitatie audi doppen in de maat 60/68mm maar hij kon de verkoper niet weer vinden..
 
Bovenaan Onderaan