Minimeeting Shell Station De Andel

nemo

Senior Member
Terug on-topic. ik ben zaterdag om 9.50 bij shell de andel. om 10u wil ik uiterlijk weg. ohja, en ik ben te herkennen aan een groene skoda fabia met dakdragers :)
 

JeeWee

Actief lid
09:50u bij het tankstation ga ik, vanuit Leidûh, niet redden.... Winterbandjes wisselen en enkele huishoudelijke taken zijn (helaas) verplichte items op deze zaterdagmorgen.
Ik zie jullie in Vorden!
 

nemo

Senior Member
09:50u bij het tankstation ga ik, vanuit Leidûh, niet redden.... Winterbandjes wisselen en enkele huishoudelijke taken zijn (helaas) verplichte items op deze zaterdagmorgen.
Ik zie jullie in Vorden!

Ik heb ook om 9u nog een afspraak.. Maar dat is in de buurt. JeeWee, dan zien we je daar! Tot morgen! (Wat leuk om dat te kunnen zeggen tegen een totaal vreemde :D)
 

JeeWee

Actief lid
Ik heb ook om 9u nog een afspraak.. Maar dat is in de buurt. JeeWee, dan zien we je daar! Tot morgen! (Wat leuk om dat te kunnen zeggen tegen een totaal vreemde :D)

Goh, hebben jouw ouders je niet geleerd dat je héél voorzichtig moet zijn met vreemden? Dan kennen ze mij zeker niet ;) Maar inderdaad, ook tot morgen! Met de grote opkomst gaat het zò gaaf zijn om te proberen te onthouden welk gezicht en welke naam er bij welke 'nick' hoort. Leuk spelletje ;)
 

nemo

Senior Member
Met de grote opkomst gaat het zò gaaf zijn om te proberen te onthouden welk gezicht en welke naam er bij welke 'nick' hoort. Leuk spelletje ;)

Ja, het is een grote club he! Ik ga vooral proberen de veel-posters te onthouden. En om te voorkomen dat mensen niet weten wie ik ben heb ik geen groot NEMO uitgeprint om op mijn auto te plakken (kon helaas geen plakletters in de kleur roze vinden).
 
D

Deleted member 1943

haha jammer geen roze stickers haha.

Ik rij ook niet mee want dat ga ik niet halen denk ik. Ik haal jullie wel in op de snelweg, en ik ben te herkennen aan me velgjes en twee gekken in die auto haha

tot morgen:xyxthumbs:
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ben erg morgen om 9.50. Nog ff snel de auto daarvoor wassen en uitzuigen. F1 kwalificatie opnemen. Dus allemaal mondje dicht daarover graag.
 

Fabia

† In Memoriam
Net ff zitten rekenen. Krimpen-Andel 29min. Aankomst Andel 9.45 vertrek Krimpen 9.15 en dan nog daarvoor auto wassen arggg..............
 

nemo

Senior Member
Net ff zitten rekenen. Krimpen-Andel 29min. Aankomst Andel 9.45 vertrek Krimpen 9.15 en dan nog daarvoor auto wassen arggg..............

Zo, dat is krap! Daarom heb ik vanmiddag al mijn auto gewassen..
tot morgen!
 
Zo, dat is krap! Daarom heb ik vanmiddag al mijn auto gewassen..
tot morgen!
En ik vanavond nog. Volkomen op de tast. Nou ja, morgen maar kijken of ik hier of daar nog een sponsje overheen moet halen. Ik race rond 9:30 al langs De Andel en zie jullie dus in Vorden wel.
 

JeeWee

Actief lid
Ik rij ook niet mee want dat ga ik niet halen denk ik. Ik haal jullie wel in op de snelweg, en ik ben te herkennen aan me velgjes en twee gekken in die auto haha

tot morgen:xyxthumbs:

Eens kijken wie ze het eerst heeft achterhaald; volgens mijn routeplanners (check, check en dubbelcheck) is de A12 de snelste route. Ik vertrek rond 10:00u uit Leiden, dus rond Utrecht moet ik jullie wel in de smiezen hebben. Zo'n baksteen op het rechterpedaal doet wonderen ;)
 

nemo

Senior Member
Eens kijken wie ze het eerst heeft achterhaald; volgens mijn routeplanners (check, check en dubbelcheck) is de A12 de snelste route. Ik vertrek rond 10:00u uit Leiden, dus rond Utrecht moet ik jullie wel in de smiezen hebben. Zo'n baksteen op het rechterpedaal doet wonderen ;)

He rustig aan ja. We zien je graag ongedeerd op de meeting.
 
Bovenaan Onderaan