Minimeeting Shell Station De Andel

Ik denk beter dat jij bij de andere minimeeting /collonne meekan vanuit Spijkenisse?voorne-putten is de A-15 de snelste weg, Bothje had al een locatie gevonden voor ons.



Inderdaad dit lijkt mij ook beter.
 

Fabia

† In Memoriam
Nu de meeting steeds dichterbij komt wil ik eens kijken wie er bij Shell station De Andel wil verzamelen om in een mini colone naar de meeting te rijden. Laten we eens een lijstje maken.
 
Ja Arnoud was met een nieuw lijstje begonnen?!/quote]
Natuurlijk, want dat zei Fabia toch? "Laten we eens een lijstje maken"

Het originele lijstje aan het begin van de post bestond uit twee personen, waarvan nummer 1 bovenaan het nieuwe lijstje staat en nummer 2 niet meegaat.

Trouwens, ik kom met aanhang, die ik in Apeldoorn moet droppen. Weet bij nader inzien niet of het wel zo handig is om dan op de pre-meeting langs te komen, wordt het misschien wel heel erg krap allemaal... Ga hier nog even slim over nadenken.
 
D

Deleted member 1943

Ik rij denk niet mee met de mini kolone sorry.

Ik meot me auto voor die tijd nog ff wassen en me collega ophalen. Mocht ik wel op tijd zijn dan ben ik er voor de vertrektijd daarzo, anders haal ik jullie onderweg wel in haha, dan duik ik namelijk bij nieuwegein de snelweg op.
:xyxthumbs:
 

nemo

Senior Member
Ik rij denk niet mee met de mini kolone sorry.

Ik meot me auto voor die tijd nog ff wassen en me collega ophalen. Mocht ik wel op tijd zijn dan ben ik er voor de vertrektijd daarzo, anders haal ik jullie onderweg wel in haha, dan duik ik namelijk bij nieuwegein de snelweg op.
:xyxthumbs:

Neem je een collega mee? Durf je niet alleen :uitlachen:
 
D

Deleted member 1943

nee idd ik durf neit alleen ahah. Hij is ook nog wel een beetje autogek en poetsgek, dus hij wou graag mee en tis wel gezellig met hem hoor. Me vriendin moet jammer genoeg werken dus die gaat niet mee.
 
Trouwens, ik kom met aanhang, die ik in Apeldoorn moet droppen. Weet bij nader inzien niet of het wel zo handig is om dan op de pre-meeting langs te komen, wordt het misschien wel heel erg krap allemaal... Ga hier nog even slim over nadenken.
Nou, ik kom er niet uit: als ik om 11:30 in Vorden moet zijn en vooraf een half uur moet omrijden om vrouw en kids in Apeldoorn te droppen, dan moet ik toch echt rond half tien al weg uit Gouda. Dat wordt voor mij dan helemaal niks met die pre-meeting :407:
En ze willen nog geeneens mee naar Vorden. :crazy:
 

nemo

Senior Member
Nou, ik kom er niet uit: als ik om 11:30 in Vorden moet zijn en vooraf een half uur moet omrijden om vrouw en kids in Apeldoorn te droppen, dan moet ik toch echt rond half tien al weg uit Gouda. Dat wordt voor mij dan helemaal niks met die pre-meeting :407:
En ze willen nog geeneens mee naar Vorden. :crazy:

ze willen geeneens mee? dan heb je vast niet goed uitgelegd waarom je naar vorden gaat!
 
ze willen geeneens mee? dan heb je vast niet goed uitgelegd waarom je naar vorden gaat!
Heus wel! Maar vrouw wil naar mama en heeft 0,0 belangstelling voor auto's. Dochter idem en zoonlief droomt al drie dagen van de soldaatjes waar hij mee gaat spelen bij oma. tsja.
 

nemo

Senior Member
Een bezoek aan oma komt vast niet zo vaak voor, voor jullie kids? En soldaatjes zijn leuk. Jammer dat je niet mee kunt pre-meeten maar gelukkig kom je wel naar de 'echte' meeting!
 
Een bezoek aan oma komt vast niet zo vaak voor, voor jullie kids? En soldaatjes zijn leuk. Jammer dat je niet mee kunt pre-meeten maar gelukkig kom je wel naar de 'echte' meeting!
idd. Mijn ouders wonen heel dichtbij, maar Apeldoorn is toch wat verder weg.

Ik ga me lekker verheugen op de echte meeting...
 
Bovenaan Onderaan