Minimeeting Shell Station De Andel

Fabia

† In Memoriam
Shell Station De Andel. Rijksweg A12 E30 E35ZZ. 2811 NT. Reeuwijk

Wie vertrekken er vanaf de Shell Station in een mini kolone naar de meeting?

1. Fabia FII
 

Fabia

† In Memoriam
Wat tijd betreft heb ik nog geen idee. Zal eens gaan rekenen en laat je dat nog weten.
 

nemo

Senior Member
Denk wel dat ik mee rijd, ik wilde toch al over de 12 rijden.
weet je wat wel jammer is bij een pre-meeting? dan weet je dat je achter elkaar aan rijdt maar je kunt niet kletsen!!
 

Ronnie

Forumguru
Denk wel dat ik mee rijd, ik wilde toch al over de 12 rijden.
weet je wat wel jammer is bij een pre-meeting? dan weet je dat je achter elkaar aan rijdt maar je kunt niet kletsen!!

Heeft Skoda geen bussen? Treinen weet ik wel, maar er liggen op de A12 nog geen rails!
 

EdK

Forumguru
Denk wel dat ik mee rijd, ik wilde toch al over de 12 rijden.
weet je wat wel jammer is bij een pre-meeting? dan weet je dat je achter elkaar aan rijdt maar je kunt niet kletsen!!


Koop je een paar walkie talkies bij de Lidl , kun je wel praten !!:489:
 

nemo

Senior Member
Ja leuk kunnen we met portofoons communiceren. De hele tijd zwaaien word je ook snel zat..
 
D

Deleted member 1943

of zo'n letterbalk, maar dat is weer niet veilig om elke keer in te toetsen
:smiley29:
 
Denk wel dat ik mee rijd, ik wilde toch al over de 12 rijden.
weet je wat wel jammer is bij een pre-meeting? dan weet je dat je achter elkaar aan rijdt maar je kunt niet kletsen!!
Tsja, wedden dat toch niemand wil carpoolen?

Trouwens, als ik kom, rijd ik mee.
@Fabia: Kunnen we nog een pre-pre-meeting doen...
 

ZeroNRG

Senior Member
logischerwijs stuurt hij mij ook over de A12 :) (wel zo logisch als je vanuit Delft komt)

verzamelen daar is dus gewoon verstandig
 

JeeWee

Actief lid
Onder voorbehoud wil ik mij ook aansluiten bij de colonne. Komend vanuit Leiden is het niet de snelste, maar wel de leukste manier om naar Vorden te rijden ;) Dat ik dan een klein stukkie moet omrijden neem ik voor lief.

Het voorbehoud is de tijd waarop we gaan mini-meeten; als dat van de vroege gaat zijn, dan kies ik wellicht toch voor de snelste weg. (veel) Gasgeven is namelijk in een Skoda nog steeds errug leuk....
 
Aansluiten voor de minimeeting

Ja bij deze wil ik mezelf aanmelden voor deze minimeeting .
Is er al een tijd bekend ? :1884:
 

Hetzer

Forumguru
Ja bij deze wil ik mezelf aanmelden voor deze minimeeting .
Is er al een tijd bekend ? :1884:

Ik denk beter dat jij bij de andere minimeeting /collonne meekan vanuit Spijkenisse?voorne-putten is de A-15 de snelste weg, Bothje had al een locatie gevonden voor ons.

Vanaf Voorne-Putten vlak voor de tunnel onder de Noord.
Op 51 51 21 80 Noord en 4 37 42 26 Oost.
Het is maar een klein station, maar misschien kunnen meer mensen daar aansluiten, bijvoorbeeld vanuit Dordrecht (A16).

http://www.skodaforum.nl/board/showthread.php?t=7567&page=18
 
Bovenaan Onderaan