mini review O3C RS 2.0 TSI (benzine)

EdK

Forumguru
Sorry ik zal tegen schenen trappen nu, maar vind er niet uitzien !
Zet de motor met een handbak maar in me Yeti en zal verder niet meer klagen.
Maar wat daar op die foto's van binnen buiten staat......................blehhhhhh
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Rallye

Forumguru
Gek, ik heb niet zo'n probleem met die velgen. Sterker nog: ik vind ze erg mooi! De grijze velgen maken de RS erg saai, een gevoel dat ik bij mijn eigen RS gek genoeg niet heb.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Tom RS

Forumguru
dat moet in België wel lukken voor 42K volgens mij, ben nog steeds aan het wachten tot mijn dealer die RS in de showroom gaat zetten, dan kan ik eens proefrijden :D

Dan ga je toch wel echt bijna alles moeten aanvinken. Ik heb een tdi RS besteld met aardig wat opties en 19 inch velgen en ik kom (met korting verrekend) aan 32K. Heb je nog een mooie 10K over (kan je nog een Citigo bijbestellen :D).
 

Joske

Forumguru
Dan ga je toch wel echt bijna alles moeten aanvinken. Ik heb een tdi RS besteld met aardig wat opties en 19 inch velgen en ik kom (met korting verrekend) aan 32K. Heb je nog een mooie 10K over (kan je nog een Citigo bijbestellen :D).
amai! daar verschiet ik toch van hoor.. heb je vast ook een mooie korting gekregen :D
 

Tom RS

Forumguru
Nee, particulier. Korting van 10 % en een recyclageauto van 1000 euro, dus samen om en bij de 4000 euro korting.
 

demaarten

Nieuw lid
MY00, prijzen zijn toch al bekend. Je moet maar eens bij je dealer langs gaan. Vanaf 30000 euro, en met wat leuke opties zit je aan 35000. BIV is zeer laag, dus daar moet je al geen rekening mee mee houden.

Kortingen zijn bij skoda zeer ok. 10% particulier, en 13% fleet. Dus je kan zelf wel de som maken zeker.

Ik heb alvast een paar eerste leuke dagen beleefd met mijn nieuwe RS TSI. Hij is dus wel al leverbaar ook hoor ;)
 
Zelf de RS tdi bestel, alle opties genomen behalve panoramisch dak en alarm en bijverwarming. net niet aan de 32k.
 
heb 10-12 weken te horen gekregen. weet niet of dit realistisch is. Ik lees hier dat sommige wel heel erg lang hebben moeten wachten.
 

Tom RS

Forumguru
Bij mijn dealer is er ook een Rs Combi tdi in bestelling (rood). Hij is eind oktober besteld en zou geleverd worden in de derde week van januari. Vorige week heeft de dealer bericht gehad dat hij is opgeschoven naar... eind mei!
 
Hier worden we daar niet echt blij van kan ik wel zeggen. Laatste week december besteld en zou uiterlijk eind maart er moeten zijn volgens de dealer.
 
Bovenaan Onderaan