Mini Meet 2.0

Wanneer Mini Meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    23

andrehj

Forumguru
Leuk, een meeting in BE. Brugge zou handig zijn (20 km). Hoop dat de datum in de agenda past.
Brugge is voor de meeste Nederlanders dan wel weer erg ver weg. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een plaats oostelijk van Antwerpen en ten noorden van Brussel / Leuven.
 

oco1979

Forumguru
voor mini-meet zou dat nog kunnen,maxi-meeting eerder tegen de nederlandse grens.
of eerder tegen de duitse grens voor duitse forum :cheers: internationale meeting van maken.
Al versta ik wel duits,dat spreken is soms met ne vot we,al lijk dat wel op ons dialect. :deuk:
Als je geluk hebt spreken ze engels,dat is dan now problemski :jaja:.
 
Afkomstig uit Dendermonde, is relatief centraal gelegen in belgie, en maar 20min van antwerpen.
Werk in Brugge, is voor mij ook zalig.
Dus voor mini-meet maakt het mij niet uit.

Als doel een internationale meeting is gaan we inderdaad ergens halfway moeten gaan. Regio antwerpen-limburg (circuit zolder?).
Of naar de Nürburgring met z'n allen en een weekendje van maken :cool:, dan is het voor iedereen ver en ben je bijna verplicht om te overnachten.
 

peterrapid

Forumguru
Wow mannen, internationale meeting is misschien wat hoog gegrepen ? Wie gaat dat allemaal in mekaar steken en heeft de contacten met de Duitse collega's ? En eerlijk, willen we die Saurkraut er wel bij op een meeting ? En waar haal je budget om dit te doen ? Maar als jullie zoiets aankunnen dan steun ik jullie graag.
 

Canon-Eye

Forumguru
Vandaar "of zo" - ik had effe geen zin om mijn middelbareschoolgeschiedenisboekjes erbij te gaan zoeken... ;)
 

Tuner111

Forumguru
Beste Heren,

ik heb er even over zitten Dobben en ik ga het bij een mini meet houden waar iedereen steeds welkom zal zijn :) Reden is dat ik niet al onze vrienden naar antwerpen/dendermonde ga krijgen helaas :) En ik niet echt de tijd heb om een grote meet in elkaar te boxen :)

hopelijk begrijpen jullie dit ;)

Maar ik benadruk dat "Iedereen" welkom is op de mini meet te april!

Ik ga eens ik de vaste data heb een nieuw topic maken waar jullie je dan allemaal kunnen inschrijven (plaatsen gaan wel beperkt zijn ivm parking).

Mvg, Bram
 

CDK

Forumguru
Daarbij komt dat je dan in het vaarwater gaat zitten van de officiële voorjaarsmeeting, op deze manier krijgen we een opsplitsing / verdeeldheid denk ik? Zo gaan de Belgen en de Nederlanders eigen meets organiseren, misschien zie ik het verkeerd, maar 't voelt niet goed als ik eerlijk ben. We hebben een gezamenlijk forum en wat is er mooier dan gezamenlijk een Skoda feestje maken? Het kost wat tijd en energie, maar het is wel degelijk te realiseren lijkt me.
 
Laatst bewerkt:

boontjeRS

Forumguru
Doe het dan in mei hé, is geen voorjaar meer zo hinderen we de voorjaarsmeeting niet, en redelijk wat feestdagen ook in die maand. Ofwel terug in augustus gelijk dit jaar (midzomer meeting). Samen komen we er wel uit toch!!!
 
Bovenaan Onderaan