Mini Meet 2.0

Wanneer Mini Meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    23

blauwkeut

Forumguru
Hmm, op zich een leuk idee om idd eens een meeting in België te doen... Bier, friet, minder ver rijden (:laugh:)... maar er zijn volgens mij ook wel tegenargumenten voor een 'grote' meeting ala nazomermeeting (mag ik dat zeggen als Belg?)...

We moeten realistisch zijn en het merendeel van de leden is Nederlands, dus België wordt waarschijnlijk meteen al een hele trip voor hen. Al zal dit niet voor iedereen spelen natuurlijk. Ipv een kleine tiental Belgen die een lange tocht moeten maken zouden het 80+ Nederlanders worden die een serieuze trip moeten doen. Mogelijk vallen daardoor heel wat geïnteresseerden af... Tenzij je inderdaad een interessante locatie vindt in het noordelijke deel van het land. Maar ten noorden van Antwerpen en de Kempen, is daar iets te beleven?:maakmegek:

Daarnaast is het 'motortuninglandschap' als ik het zo mag noemen in België - volgens mij - veel beperkter vanwege de wetgeving hieromtrent die hier geldt. We hebben wel wat grotere tuners, maar die hebben de locatie dan niet mee (niet dicht bij de grens). Ik weet ook niet wat hun reputatie is?

Of ben ik nu pessimistisch :pardon:
 

CDK

Forumguru
Het hoeft niet bij een tuner é, de laatste 3 jaar is dat toevallig zo, maar bij een wat grotere verdeler kan het ook hoor :jaja: Verzin er iets omheen en plak er desnoods een toertochtje aan vast o.i.d. Budget is niet nodig, je moet gewoon goed onderhandelen, dat financiële punt van de afgelopen voorjaarsmeeting heb ik nooit begrepen. Ik heb 2 x een meeting georganiseerd wat veel tijd een energie heeft gekost maar telkens met €0,00 budget. Succes mannen, verras ons maar :jaja: Of het nu Brugge, Brussel of Antwerpen is, ik zal er bij zijn, desnoods gecombineerd met een overnachting ;)
 

peterrapid

Forumguru
@blauwkeut regio Antwerpen is haalbaar, alles wat verder is wordt al heel moeilijk om een grote meet te houden voor de punten die je aanhaalt. DVX of BR mits hun wil tot samenwerken en investeren zou mogelijk zijn maar ik heb mijn grote twijfels tot het aantal potentiële klanten die die firma's uit zo een dag kunnen persen, ik denk niet dat veel Nederlanders hun auto in België zouden laten tunen als je zwaargewichten zoals JD, Hartogh en TVS hebt in Nederland en dat weten die firma's ook als ze een beetje nadenken. Dus denk ik dat de volgende meeting best terug op Nederlands grondgebied plaats vindt. Regio Breda is voor ons Belgen de ideale plaats. Dus dan kom je uit bij VAG techniek. Ofwel eens volledig out of the box denken en de meeting combineren met een ander autogerelateerd event (wat niet evident is) maar met als grote voorwaarde dat het gratis is anders beperk je terug het aantal bezoekers. Had ook al zitten denken aan detailing als extra evenement samen met een bedrijf die deze producten verkoopt maar hier in België is dit niet simpel te vinden, plaats en een detailer die wat wil investeren. Maar blijven brainstormen hé.
 

oco1979

Forumguru
bij Br hebben ze al meermaals zo kleine meeting gegeven. mini,audi,volkswagen,renault enz... toch via de facebook foto's gezien.
Bij dvx ook al.
Nu als je het zakelijk wil zien,kunnen deze bedrijven mogelijke klanten in de toekomst aantrekken.
Het blijft een gok zoals reclame ook is. Je weet wat je betaald maar weet niet of daar iets van terug zie.

Nu de parking bij philips bredene achteraan is enorm,daar kan je serieus wat skoda's neer zetten.
Als je eerst die audi's,volkswagens wat opruimt :D.

Bij een tuner heb je wat aktie en/of kan je vragen stellen of uit leren.

Nu we spreken hier nog over een Mini-meeting.

Samenkomst op een plaats waar je de nodige voorzieningen hebt :cheers: lijk me ook wel leuk.

Goedkoopst is op een openbare plek met je frigobox(ideaal in knokke,zien ze graag komen :maakmegek: die frigoboxen,vraag maar aan den burgemeester)

Philips jabbeke heb je kleinstrand dicht bij.

Raes brugge,is daar de rijschool dicht bij(voor wie nog niet met een skoda kan rijden,ideaal moment)

Raes oostkamp,mmm even denken, aja de erotheekshop :angel:.

Verbeke in roeselare niet echt plaats daar,wel mamoetcenter(veel winkels)
 

boontjeRS

Forumguru
Mig motors aalter is maar 2 km van bij mij thuis. Zou het vragen daar maar heb mn auto daar niet gekocht, garage was er dan nog niet, hebben ook een grote parking en ernaast industrie weg die breed genoeg is. Is daar wel geen bal te zien of te doen, ken wel die verkoper. Ideaal als je e34 vanuit nederland neemt of E40 afrit.
 

Tuner111

Forumguru
Beste heren,

ik ben aan het mailen met BR-Performance over de mogelijkheden. Verder komt men lokale detailer een demo doen(eventueel met een standje met producten). Ook ga ik in men verlof praten men men dealer over de mogelijkheden daar. Er zijn daar al evenementen geweest waarbij ze de straat afsluiten waar men dealer is. Verder moet ik nog bekijken wat ik nog voor leuks kan organiseren :)

Men doel is een leuke mini meet tot grotere meeting in elkaar te boxen. Waar we rustig kunnen babbelen en de nieuwe Skoda's kunnen bewonderen en ...

Waar ligt Dendermonde ? Dendermonde licht (op de parking van aaaantweeeerpen) op 30 min van Antwerpen af dus valt het nog mee :)

deze winter steken we ook eens de koppen bij elkaar om het ideeën te wisselen :) @Joske @peterrapid @yesRS@ ... (wie zich vrij voelt :D)

zelf heb ik totaal geen ervaring met een grote meeting te organiseren dus alle hulp is meer dan welkom ! :)

Groetjes Bram :)
 

oco1979

Forumguru
@oco1979 hoe grappig en aantrekkelijk ik je plaatsen ook vindt :bloemen: toch regio Antwerpen voor een grote meet hoor en dan ben ik volledig ontheemd dus gaan enkele kenners van Antwerpen moeten overnemen.

Versta dat volledig voor een grote meeting die kanten.

Nu voor mij geen probleem als het niet in omgeving brugge is.
 

yesRS@

Forumguru
:D
Beste heren,

ik ben aan het mailen met BR-Performance over de mogelijkheden. Verder komt men lokale detailer een demo doen(eventueel met een standje met producten). Ook ga ik in men verlof praten men men dealer over de mogelijkheden daar. Er zijn daar al evenementen geweest waarbij ze de straat afsluiten waar men dealer is. Verder moet ik nog bekijken wat ik nog voor leuks kan organiseren :)

Men doel is een leuke mini meet tot grotere meeting in elkaar te boxen. Waar we rustig kunnen babbelen en de nieuwe Skoda's kunnen bewonderen en ...

Waar ligt Dendermonde ? Dendermonde licht (op de parking van aaaantweeeerpen) op 30 min van Antwerpen af dus valt het nog mee :)

deze winter steken we ook eens de koppen bij elkaar om het ideeën te wisselen :) @Joske @peterrapid @yesRS@ ... (wie zich vrij voelt :D)

zelf heb ik totaal geen ervaring met een grote meeting te organiseren dus alle hulp is meer dan welkom ! :)

Groetjes Bram :)
Gaan we doen tuner 111, nu momenteel nog druk met het werk, maar na oktober zal het rustiger worden en dan kunnen we eens brainstormen:D.
Wat hebben ze wel in dendermonde? De strengste politierechter van het land , Peter d'hondt:nailbiting:, dus corné ,steek maar wat aardappelen in je uitlaten :maakmegek:
 

yesRS@

Forumguru
Ohla, dat wist ik nog niet:thumbsup::yeah:
Ben het ook wel eens met corné dat het niet automatisch bij een tuner moet doorgaan.
Velgen kunnen bijvoorbeeld ook interessant zijn , enfin voer voor discussie en nood aan ideeën :pieker:
 

bartvw

Forumguru
Ik vind het geen probleem om een stuk te rijden voor een leuke dag.
Alleen de zaterdagen zijn vaak al in gevuld door het voetbal van mijn zoon.

Grt Bart
 
Bovenaan Onderaan