Mini Meet 2.0

Wanneer Mini Meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    23

Tuner111

Forumguru
Na een succesvolle eerste Mini meet gaan we eens bekijken naar de volgende "Mini Meet 2.0"


De locatie zou bij men dealer zijn (Garage De Decker, Te Dendermonde) & ik ga bekijken of ik een detailer kan laten komen om een demo te geven en ik ga nog zien wat ik allemaal voor leuks kan regelen dat we een lekkere volle dag vol leuks hebben. om dat af te sluiten met een lekkere hap voor die gene dat het wensen :)

Nu de datum. de winter staat voor de deur dus aan jullie de keuze doen we het nog in oktober/november of eerder naar volgend jaar toe ?

Graag hoor ik het graag van jullie in de poll

"Iedereen welkom" !!

@peterrapid
@Tuner111
@vw125
@philip
@boontjeRS
@abelsj
@Endja
@BgThree
@Mettes
@Joske
@oco1979
@bartvw
....
 

Joske

Forumguru
sowieso ga je een voorjaarsmeeting ook in de weg kunnen gaan zitten maar anderszijds is november een slechte maand om detailing te gaan doen.. (te koud en te nat)

dus mijn voorkeur gaat uit naar APRIL ;)

dan zijn er wel aprilse grillen in België maar tenminste al geen maartse buien :laugh:
 

peterrapid

Forumguru
Bram ik pas mij aan en zal aanwezig zijn op gelijk welke datum. Krijg normaal volgende week mijn nieuwe assistent dus terug dan wat meer tijd.
 

yesRS@

Forumguru
Persoonlijk lijkt mij de lente leuker ( alhoewel het vandaag ook NAzomer was:cool:).
In Brugge is er een grote nieuwe vw/Skoda dealer en achter hun gebouwen ligt een circuit van een slip-school waar ik op geregelde tijdstippen bijeenkomsten zie van getunede wagens.
Enfin, mij maakt het niet uit waar het is, wil wel helpen indien nodig;)
Vandaag had een Belg (blauwkeut) zijn pot mayo mee, kunnen de Nederlanders dan eens hun familie meenemen :deuk:
@Cordoba: zeker de Brugse Zot niet vergeten drinken:cheers:
 

Cordoba

Forumguru
Brugse zot is gewoon in de schappen van veel NL-supermarkten te vinden, dus niet zo bijzonder. Het is een prima bier, smaakt goed, maar voor mij niet heel bijzonder.
Dat is eigenlijk ook het probleem met Belgisch bier op dit moment zoals ik het zie: er zijn veel goede bieren van de grote brouwerijen en de trappisten, maar veel kleine Belgische brouwerijtjes zijn niet slecht, maar hebben geen bieren die er echt uitspringen, daarnaast heel wat nieuwe brouwerijtjes waar gewoon de kwaliteit ondermaats is, zeker als ik het vergelijk met wat kleine Nederlandse brouwerijen in de markt zetten. (daar staat tegenover dat de grote NL-brouwerijen weinig bijzonders of echte toppers in hun assortiment hebben)

Back on topic: @yesRS@ de locatie die je beschrijft lijkt me heel geschikt, op één punt na, als je daar de normale voorjaarsmeeting doet, ben ik bang dat veel Nederlanders af zullen haken, omdat je nogal lang onderweg bent naar Brugge (vanuit NL) en rondom Antwerpen kan het in het voorjaar wel eens een knelpunt worden (geen idee of er voor komend jaar werkzaamheden gepland zijn voor de ring/autostrada bij Antwerpen)
 

yesRS@

Forumguru
Ik weet het , heb er 600 km. Opzitten vandaag:D.
Maaaar, brouwerij de halve maan heeft wel als enige brouwerij binnenkort een ondergrondse bierleiding die vanuit het centrum naar de bottelarij gaat , enkele km. Buiten het centrum.
Deze loopt niet veraf van de locatie die ik vernoem, dus moeten we enkel een gaatje boren :maakmegek:.
Breng alvast een rietje mee
 
Bovenaan Onderaan