Mini Meet 2.0: nieuwjaars-editie

Wanneer Mini meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    22

louike

Actief lid
mmmmm, dat is dan in de privé sfeer zeker ?
Neehoor, ook in mijn ervaring ook zakelijk. Ik vind de Belgen beleefder, en zeer goede gastheren.
En daarnaast: gastronomisch vind ik België genieten geblazen.
Een gast komt over het algemeen niets tekort in België!

Overigens is gastheerschap niet perse hetzelfde als gastvrijheid naar mijn smaak. In mijn ervaring hebben Belgen wel enige reservering wellicht nog iets meer dan de Nederlanders waar het aankomt op de privé-sfeer: van het privé-leven zul je niet zo heel snel deel uitmaken. Maar dat is alleen maar mijn ervaring en ik wil niet generaliseren...
 

boontjeRS

Forumguru
Wij hebben veel geleerd van die zuinige hollanders zodat ook zaken doen niet meer is wat het was. ;) je komt overal wel ergens moeilijke mensen tegen. Heb een heerlijke 3 daagse gehad in Utrecht en had absoluut geen klagen van de Nederlanders zodus. Mag ook gezegd worden. :-) Ik zie het, we zullen ons moeten bewijzen. :troost:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

EdK

Forumguru
dan heb je een slechte zakenman tegen gekomen hoor :)
Wel dan zijn het er meerdere geweest......
Daartegen van alle gevallen zakelijk ook een tweetal die wel erg gastvrij waren.
Terwijl ik dat in de privé sfeer met de zuiderburen totaal niet heb, en kunnen wij kouwe kikkers uit t noorden er nog wat van leren....
 

oco1979

Forumguru
Algemeen gezien als je meer naar de kust ga(west-vlaanderen) hoe minder ze open zijn.
Zijn weigerachtig,daartegen eens je ze kent loopt dat los. :yeehaa:
Zakelijk kan je stellen dat een westvlaming gemakkelijk zaken doe met de rest van belgie maar omgekeerd ga moeilijker.
persoonlijk goeeie ervaring met nederland,privé en zakelijk.
 
Bovenaan Onderaan