Mini Meet 2.0: nieuwjaars-editie

Wanneer Mini meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    22

Tuner111

Forumguru
Beste Skodaforumers,

Graag nodig ik jullie uit op de Mini Meet 2.0: nieuwjaars-editie. Ik ben de laatste details nog aan het vastleggen. Maar aan jullie om een van de twee data te kiezen.

Waar gaat hij door:

De planning maak ik later nog bekend :) Maar een hapje en drankje zal ik zeker proberen te voorzien. Ook zal ik zelf ook voor een foto moment voorzien en als ik het rondkrijg komt er iemand uitleggen hoe je een wagen correct wast.

Gelieven een van de twee data te kiezen dat u past !!

Eens ik de juiste data weet open ik de inschrijving ;)

Mvg, Bram


@peterrapid
@vw125
@philip
@boontjeRS
@abelsj
@Endja
@BgThree
@Mettes
@Joske
@oco1979
@Ollie36
@Badsloefke
@yesRS@
...

Iedereen welkom !! :D
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
naar aanleiding van je Facebook bericht neem ik aan dat ik ook welkom ben :)
lijkt me leuk! momenteel zijn beide data mogelijk, maar omdat ik maar op 1 kon stemmen heb ik voor de 16e januari gekozen.
 

Badsloefke

Forumguru
haha cool das nie ver van mij thuis... mss kan ik m ineens meenemen dan... ik ga mijn RS daar afhalen na nieuwjaar al hoop ik wel iets vroeger dan 16-1... Wss is m deze maand reeds daar nu nog zien of ik het zolang kan uithouden om m in te schrijven...

Maar terug on topic, voor mij ook beiden datums goed en de madam is zelfs thuis in die weekends dus mss krijg ik ze dan ook wel mee...

Mss ritje doen naar Doel, is niet zo ver en daar kan je mss mooie foto's pakken met die graffiti walls daar of daar ergens in de haven...

Die hoe was je je auto tips zoudne ook wel van pas komen... heb altijd bedrijfswagens gehad waar ik gewoon mee door de carwash reed, nu dit mijn eigen wagen is zou ik m zelf wassen dus alle tips zijn welkom :-)
 

Joske

Forumguru
Wauw, bijna-thuis-meeting... hoe uniek is dat :D

ik kan beide data maar heb voor de 16e gestemd.

autocenter Waasland zal me graag zien komen..... met een nummerplaathouder van de concurrent 10 kilometer verderop :maakmegek:
 

Tuner111

Forumguru
haha cool das nie ver van mij thuis... mss kan ik m ineens meenemen dan... ik ga mijn RS daar afhalen na nieuwjaar al hoop ik wel iets vroeger dan 16-1... Wss is m deze maand reeds daar nu nog zien of ik het zolang kan uithouden om m in te schrijven...

Maar terug on topic, voor mij ook beiden datums goed en de madam is zelfs thuis in die weekends dus mss krijg ik ze dan ook wel mee...

Mss ritje doen naar Doel, is niet zo ver en daar kan je mss mooie foto's pakken met die graffiti walls daar of daar ergens in de haven...

Die hoe was je je auto tips zoudne ook wel van pas komen... heb altijd bedrijfswagens gehad waar ik gewoon mee door de carwash reed, nu dit mijn eigen wagen is zou ik m zelf wassen dus alle tips zijn welkom :-)

We kunnen idd een tripje doel doen :) goed idee !


Voor mij gaan voorlopig beide datums. Als er niets tussenkomt kom ik ook af.

ok heel goed :)

Idemdito 16 gestemd maar 30 is ook ok , staan alle twee met stip genoteerd in agenda.

zo hoor ik het graag se :D

Wauw, bijna-thuis-meeting... hoe uniek is dat :D

ik kan beide data maar heb voor de 16e gestemd.

autocenter Waasland zal me graag zien komen..... met een nummerplaathouder van de concurrent 10 kilometer verderop :maakmegek:

vinden ze zeker niet erg hoor :)
 
Bovenaan Onderaan