Mini Meet 2.0: nieuwjaars-editie

Wanneer Mini meet 2.0 ?


  • Totaal aantal stemmers
    22

yesRS@

Forumguru
T'is niet waar hè! 16/01 ben ik gaan skiën ( als er tegen dan al sneeuw ligt, anders wordt het waterskiën ).:banghead:
Bij deze heb ik dus gestemd voor 30/01 :pardon:
 

CDK

Forumguru
Vrijwel iedereen kan ook de 30e toch? Je had in de poll kunnen verwerken dat meerdere opties mogelijk waren, dan was het wat eenvoudiger geweest ;)
 

Tuner111

Forumguru
ik had dat idd kunnen doen :) maar wou jullie gewoon doen kiezen :D

Edit:

heb het even aangepast :)
 
Laatst bewerkt:

Tuner111

Forumguru
Maandag avond maak ik alvast een nieuw topic aan waar jullie je allemaal kunnen inschrijven. tot dan kunnen jullie stemmen op de twee data :)
 

Octavia32

Forumguru
@Tuner111
Als ik kan zou ik de 30e kunnen de andere dag is niet te combineren met mijn ploegenrooster ik heb dan nachtdienst.
Maar leuk initiatief zal wel geen Velgen parade worden aangezien bijna iedereen met wintersloffen rijd..

Daarbij is het wel een keer leuk om iets te doen buiten Nederland:jaja:
 

Badsloefke

Forumguru
;);)
@Tuner111
Als ik kan zou ik de 30e kunnen de andere dag is niet te combineren met mijn ploegenrooster ik heb dan nachtdienst.
Maar leuk initiatief zal wel geen Velgen parade worden aangezien bijna iedereen met wintersloffen rijd..

Daarbij is het wel een keer leuk om iets te doen buiten Nederland:jaja:
Als ik nog geen andere velgen heb daartegen zullen het de standaard 19" extreme worden die er opzitten bij aflevering... Als ze in het echt tegenvallen ga ik die als wintervelg gebruiken... Op foto vind ik ze niet zo mooi eerlijk gezegd ;) dus beke velgenparade dan zeker :D
 

bartvw

Forumguru
Hoi Bram als ik met der tijd kan ruilen ben ik 30 januari erbij, 16 januari lukt mij sowieso niet dit ivm verjaardag.

Grt Bart
 

Taffy

Forumguru
Ik heb mij ook aangemeld voor beide data in principe.
Heb al eens eerder laten weten dat ik present zou zijn op n meeting van onze Belgische vrienden....
 

Mugjuh

Donateur
Ik heb voor de 16e gekozen, 30e heb ik andere verplichtingen.

Kom graag mijn O3 showen en als het mogelijk is wat vcds aanpassingen laten doen
 
Bovenaan Onderaan