Mini Meet 2.0 : Nieuwjaars Editie - Inschrijvingen

Tuner111

Forumguru
omdat ik men allereeste post niet meer kan aanpassen post ik hier even een update van de mensen die zich inschrijven:

Aangemelde Personen:
@Tuner111
@boontjeRS + vrouw
@abelsj
@Badsloefke + Vrouw & kids
@Goofy@5E
@Corné de Kluijver
@internetboarder
@peterrapid
@vw125
@Marcooctavia

Personen Fotoshoot:
@Tuner111
@Badsloefke
@internetboarder (onder voorbehoud)

Personen avondeten:
@Tuner111
@boontjeRS + Vrouw
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@peterrapid
@Goofy@5E + Vrouw
@vw125
@Marcooctavia

Karting:
@Tuner111
@internetboarder
@Corné de Kluijver
@peterrapid

Laatst bewerkt:

Taffy

Forumguru
@Tuner111 Tot mijn grote spijt en nog meer mijn verdriet moet ik mij afmelden voor de 16e :wavecry:
Had nog wel geen officieel ticket maar wel aangegeven dat ik zou komen. Ik zit dat weekend een paar kilometer
verderop,een culinair en bourgondisch weekend in Antwerpen. Bedrijfsuitje met het werk van de vrouw
Had nog zo gevraagd thuis of we wat te doen hadden,:pieker: ja nog wel dat uitje begin volgend jaar
Is dus precies 16 +17 jan :banghead:, was er erg graag bij geweest :cry:

Bram, tof dat je het georganiseerd hebt en ik wens eenieder een leuke dag en avond toe

Tuner111

Forumguru
@Tuner111 Tot mijn grote spijt en nog meer mijn verdriet moet ik mij afmelden voor de 16e :wavecry:
Had nog wel geen officieel ticket maar wel aangegeven dat ik zou komen. Ik zit dat weekend een paar kilometer
verderop,een culinair en bourgondisch weekend in Antwerpen. Bedrijfsuitje met het werk van de vrouw
Had nog zo gevraagd thuis of we wat te doen hadden,:pieker: ja nog wel dat uitje begin volgend jaar
Is dus precies 16 +17 jan :banghead:, was er erg graag bij geweest :cry:

Bram, tof dat je het georganiseerd hebt en ik wens eenieder een leuke dag en avond toe

ok jammer :) volgende keer ben je er dan zeker wel bij :)

Cordoba

Forumguru
@Joske langskomen mag altijd, maar of je dan ook mag stoppen en uitstappen?:D

Overigens ook een ticket geboekt, bevestigingsmail nog niet binnen, maar ik ga in elk geval voor de meeting en eten, het karten moet nog even over denken en is ook afhankelijk van het tijdschema.

Cordoba

Forumguru
Dat is raar, die bevestiging kreeg ik binnen 1 minuut...

Mailtje gevonden: was automatisch in de map 'ongewenst' gekomen. Ik dacht gisteravond dat er een probleem was met de mailserver, omdat de internetverbinding ook af en toe wat traag was, maar nu nog niets, dus maar even in de andere boxen gekeken.

@Tuner111 Bram, waarom sta ik nog niet op het laatste lijstje?

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan