Mini LED projectje

Rob

Forumguru
Sorry, beetje domme vraag maar hoe haal ik de plastic kapjes er af waardoor ik de mistlampen kan loshalen. Iets met draai met de vinger maar "da ga nie goe"
Gepast geweld toepassen. De eerste keer viel ik gewoon achterover bij het losstrekken. Keren erna gaan doorgaans subtieler
 

ertromp

Forumguru
Helemaal niet nodig dat geweld
Steek met een oude bankpas in de kier tussen het kapje wat je zou moeten lostrekken en de mistlamp
Daarmee ontgrendel je de lampunit
 

Dutch_Ish

Senior Member
Bij mij was ook behoorlijke kracht nodig. Ik heb 3 dagen lang spierpijn gehad in mijn onderarmen.. (mijn vrouw had de pinpas)
 

Rob

Forumguru
Pfoe, na alle reacties denk ik dat ik de led lampjes maar terug stuur:yeehaa:

Hahaha, daar ga je direct spijt van krijgen zodra je de eerste de beste andere auto met led(aanpassing) ziet rijden :D
Komt allemaal best in orde. Als je ze eenmaal los hebt zie je pas goed hoe ze nou eigenlijk vastzitten. Dat scheelt de keren erna weer.....
 

Rob

Forumguru
Hee, ik dacht dat die ledverlichting zolang meeging dat je (bijna) helemaal van het lampjes wisselen af was?:pieker:
Zul je de procedure zolang kunnen onthouden?:deuk:;)

Uhm ja, deels correct :D
In de meeste gevallen: lezenlezenlezen - eerste aankoop - 1.demonteren gloeilampen - 2.monteren LED - twijfel/niet tevreden - 3.demonteren LED + 4. monteren gloei - andere bestellen - enz.enz.enz.
En dat, in mijn geval, op bijna alle lichtunits:shutup:.. Dus toch wel een aantal keren dat je de spullen in je handen hebt:D
 
Bovenaan Onderaan