Milltek catback voor Tfsi vRS res VS non-res

Bael

Forumguru
@Goofy@5E
Stage 1+ is een herprogrammering een andere luchtintake en een uitlaat, dus als ik daarna enkel een downpipe steek heb ik stage 2. De DSG word inderdaad ook gedaan.
Normaal zou hij op een 320 pk komen en ongeveer 460 koppel
 

Kurtje

Forumguru
Heb zelf een non resonated milltek zitten op mijn Cupra toen met een stage 1 mapping, ben daar heel tevreden van geweest! Klinkt gewoon luid, zonder storend te zijn tijdens normale ritten.

Heb erna een downpipe en stage 2 mapping laten steken waardoor hij wel wat luider is geworden, constante snelheid hoor je de uitlaat maar voor mezelf is dit niet storend. Bij gas geven is hij wel luid :D

Welke heb je gekozen?
 

Bael

Forumguru
Had zelf voor maat werk gekozen. Die goedkope 301 rvs van milltek roesten al weg als je er naar kijkt.

Had op mijn vorige wagen ook een Milltek was er zeer tevreden van, en een uitlaat op maat scheelde niet veel in prijs daarom terug Milltek genomen.
 

Bael

Forumguru
@Kurtje
Idd had op mijn golf R ook een Milltek was heel luid en prachtig bij het optrekken, maar zoals je zegt bij normaal rijden of aan constante snelheid zeker niet te luid, ben ermee naar Oostenrijk gereden met de vrouw en de hond in de koffer en je hebt er zeker geen last van!
Ik hoop dat het geluid bij skoda wat weg heeft van men vorige wagen :pieker:
Het is ook een non resonated uitlaat voorlopig nog zonder downpipe eerst zien wat het zo gaat geven, de resonated hadden ze afgeraden wegens niet veel verschil en dan duurder ook.
 

Kurtje

Forumguru
Inderdaad resonated ga je spijt van krijgen, heb ik gehoord en is inderdaad niet veel luider als de non...

Veel plezier ermee alvast!
 
Bovenaan Onderaan