Mijn superb

larsy

Forumguru
Ja met de daktent enzzz ideaal deze wagen.voor ver op kamp te gaan
Ja heel speciale smaak ;) . Ik vin hem af .

leon-cupra

Forumguru
Krijg je veel reacties?
Heb zo het gevoel dat bij de “specialere” wagens de markt redelijk op zijn gat ligt. Ben zo ook een puur types van wagens al een maand of twee aan het volgen (wel eerder de sportievere wagens) maar wordt weinig verkocht …

JeSko

Forumguru
Dacht wel dat het daarom ook was, dan kan je niet beter af zijn dan met zo'n slee, die is capabel genoeg en je hebt enorme luxe :thumbsup:

larsy

Forumguru
Op autoscout24 krijg ik heel veel nep/bedriegers van Africa Rusland enzz met ne hele uitleg…. Je kent het wel .

en op 2de hands “alleen” maar auto handelaars (en daar ga ik niet mee in zee)
Gewoon particulier verkoop anders niet.
Heb in mijn leven al genoeg auto’s gehad om te weten hoe het loopt.

en stil ligt het nooit echt
mijn Lotus Exige (met die gekke kleur) heeft toen bijna1,5 jaar te koop gestaan … voor dat de eerste kwam kijken.
Ik weet wel als iemand komt kijken die koopt (omdat ze goed boven het gemiddelde zijn)

Laatst bewerkt:

larsy

Forumguru
Ja een slee is dat wel . Ideaal met een daktent . Weekje in de bossen Slovenië , hoge noorden, …. Enzz…

JeSko

Forumguru
Wat geeft zo'n handelaar dan? 10k onder de vraagprijs? Heb er ook al met te doen gehad, slechts één keer goede ervaring met gehad ( ondanks geen deal ), voor het overige altijd matige tot slechte ervaringen.

larsy

Forumguru
Nee toch 28000-30000 . .
Deze week heb ik een particulier gehad die 30500 gaf .
Maar omdat hem niet echt weg moet sta ik sterk in mijn schoenen en moet ik niet zakken van mijn prijs
En blijf ik er van genieten …
Dan is het gewoon deze zomer met de tent/superb op vakantie en geen Land Rover (hoewel ik hem misschien wel eens op de audi wil plaatsen als we richting Frankrijk gaan deze zomer)

leon-cupra

Forumguru
1,5 jaar te koop :nailbiting: dat geduld zou ik echt niet kunnen opbrengen. Kom al ambetant als er na een maand geen deftige reactie komt.

handelaren … er zitten deftige handelaars ook tussen. Heb een paar keer aan Dex verkocht. Gaven toen echt wel eerlijke handelaarsprijzen. Met de C cabrio gaven ze dan weer een slechte prijs.
Ooit 1 keer met een Nederlandse handelaar serieus ruzie mee gehad. Gaf een redelijk goede prijs. Had er contact mee gehad en na een week had ik doorgegeven dat het in orde was en ineens bod hij een stuk minder: het was een week later , de auto was ook een week ouder dus de waarde lag na een week ook lager. Die had chance dat hij in Nederland zat :mad:

leon-cupra

Forumguru
Zet je hem ook op mobile.de? Maat van mijn broer heeft zijn Porsche gt3RS (uiteraard wel een ander kaliber van wagen)kunnen verkopen via mobile.

particulieren … veel zijn slechter dan handelaren. Particulieren kennen ondertussen ook het spelletje van verkopen en kopen. Veel particulieren kennen ook wat een handelaar als marge neemt en bieden net boven de handelaarsprijs in de hoop dat je toehapt. Je moet echt iemand hebben die gek is van jouw wagens …

larsy

Forumguru
Ja ma je moet het gevoel hebben dat je auto niet te koop staat … voor mij staat hem niet “te koop” maar als iemand komt met mijn vraagprijs dan mag hem weg klaar.
Blijven genieten zolang je het hebt .

larsy

Forumguru
Mobile.de al goede deals gedaan (verkocht)
Maar dat doe ik echt bij “zeldzame” wagens
Niet voor een S3

ik weet als iemand op de wagen gek is … die koopt toch.

leon-cupra

Forumguru
Vind het altijd lastig als je dan zelf jouw goesting ziet staan tweedehands, moet je wel ook snel kunnen schakelen. Dan is het financieel toch wel iets toegeven.

heb nu ook mijn goesting zien staan: juiste prijs , goede kilometers/leeftijd, juiste kleur, juiste opties … maja .. tis nog minimaal een half jaar te vroeg .. de taksen op de M2 waren te hoog om zomaar te veranderen.

Bovenaan Onderaan