Mijn superb

VAG-man

Forumguru
Na een uur rijden moet je uit de auto getakeld worden, zoveel spierpijn je dan hebt. Op de snelweg rijden oké, maar over klinkerweggetjes hou je dit niet lang vol lijkt mij.

Maar bovenal mooie bak met de juiste kleur!
 

larsy

Forumguru
Ik heb daar geen last van .
Er bestaan zelfs mensen die er nog niet eens kunne instappen dus...:maakmegek: .

Laatst nog een rit gedaan s’morgens 06:00 vertrokken Tot 20:00uur
En misschien maar 2-3 uur uit de wagen geweest.

Voor mij kan het nog erger dan dit . ik zou wel een atom , radical ,... willen maar dat is een ander prijskaartje :cry:
 

larsy

Forumguru
Net de bestelling gedaan op auto doc van een trekhaak voor mijn s3

91€ ex. Verz :maakmegek::maakmegek::maakmegek:

1AC3736C-9B3D-40A6-8520-E18B57C99ACA.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Niels83

Forumguru
hoe kom je door de banden sporen op de belgische snelweg met die lotus? loopt die niet vast.. in deze kleur val je wel op.
 

VAG-man

Forumguru
Ook bij jullie?
Hier zou je je als straf krijgen je gifgroene auto in een minder opvallende kleur te spuiten.
 

larsy

Forumguru
Nog een paar puntjes aan mijn s3 gedaan
Eindelijk Mijn trekhaak geplaatst (wel veel werk !!)

1489F9BA-FE8B-4902-B1E7-850B74BFDE12.jpeg
Bijna al mijn led lampjes zijn binnengekomen
In de Koffer en in de wagen zelf ..
mega verschil

D5A0D8BF-7843-474B-8BF2-B590C2A6BAEE.jpeg

487626D5-A14C-42EA-838C-A64B3B59A007.jpeg
En mijn sierdeksels 16”
Voor mijn stale winterwielen
7905B3EC-3066-47A8-9540-6F59475A22EB.jpeg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Hey makker verkoop je je velgen? Ik kwam je zoekertje toevallig tegen op 2dehands:D ze staan toch mooi op je Sup?
 

Kempes

Forumguru
Ik snap die winterwielen met sierdeksel niet...dat wil je toch niet op je wagen hebben....had je nog beter de originele velgen kunnen pakken en daar de winterbanden omheen.
 

larsy

Forumguru
Hey
Goed gezien .(ja mooi dat wel):jaja:
Voor deze winter maar 1week gebruikt
En nu weg . ( auto gaat “geen” kloete meer met 19” wielen ) ben nu 2x per week moutainbike in de Ardennen en de hele winter tot nu dus op 16” velgen gereden .
en dit weekend de 19” terug gemonteerd ..=> wat een verschil op herneming in dat heuvelachtig gebied 100 naar 120
120 na 140 .
Gaat geen klote als je in de bergen zit met die 19” wielen .
Had ik niet gedacht.
Maar voel het wel
Zal dus ook geen andere velgen kopen voor deze auto en gewoon de orginele 16” alu. velgen terug zetten .
En in de winter staal met sierdeksel.
niks mis mee voor mij .! (in de donker gaan werken en voor in de donker thuis te komen)
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja dat snap ik wel, de 19 zijn voor mij acceptabel ( ik kom nooit op grote hoogtes ) maar het verschil met kleine wielen is er wel in elk geval! In elk geval succes met de verkoop, als ik er nog nodig had had ik ze gekocht, je prijs is al heel goed! Jammer dat ik al voorzien ben deze hadden mooi gestaan op de mijne.

Jij hebt toch dat beest van een Audi, dan is het logisch om je Sup wat bescheidener en puur als gemakkelijke auto te gebruiken:thumbsup:
 

larsy

Forumguru
Ik denk dat ze Deze week terug de garage in gaan “stof te vangen” .:D

En dan zien we wel :koffie:
 
Bovenaan Onderaan