Mijn Superb II 2.0TDI

VAG-man

Forumguru
Veel plezier ermee @Arjann.
Ik zag jou S2 al bij Spaan in Nieuwegein te koop staan. Redelijke prijs zeker met al de updates.

De enige reden is dat je DSG miste?

CDK

Forumguru
Veel plezier met de nieuwe aanwinst en fijn dat je hier actief blijft :thumbsup:
Maak je weer een mijn auto topic aan? Altijd leuk om te volgen!
Succes bij Vagtechniek en doe Erick en Lucas de groeten ;)

Arjann

Forumguru
@VAG-man tja, meestal begint het na 3 à 4 jaar wel te kriebelen om wat anders te kopen........en als het dan verantwoord is om te doen ;). DSG was wel een vereiste inderdaad ja. Kreeg gelukkig een hele nette inruilprijs voor de Superb

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jewepe

Forumguru
@Arjann

Veel plezier met je Passat. Ik heb ook de overstap gemaakt van Superb naar Passat en het bevalt gewoon goed. Soms missen de achterpassagiers wat ruimte (zeggen ze :-)), maar krap is de Passat zeker niet. Wèl iets minder ruim. Daarentegen is de afwerking van de Passat wat beter dan van de Superb. Trouwens ook meteen na aanschaf de reis naar Nuenen ondernomen voor wat extra "oempf". Was ook wel nodig, want ik heb een 1.6 TDI. Ook dat bevalt uitstekend :-). Veel veilige kilometers toegewenst.

Arjann

Forumguru
@Arjann

Veel plezier met je Passat. Ik heb ook de overstap gemaakt van Superb naar Passat en het bevalt gewoon goed. Soms missen de achterpassagiers wat ruimte (zeggen ze :-)), maar krap is de Passat zeker niet.
Ach, mijn ene achterpassagier is nèt 3 geworden en de andere is bijna 1, dus die hoor ik nog niet klagen ;)

Bovenaan Onderaan