Mijn Superb II 2.0TDI

Arjann

Forumguru
Na mezelf onlangs voorgesteld te hebben word het ook tijd om mijn auto voor te stellen. Het gaat om een Superb Combi 2.0 TDI Elegance van 2012.



Aangezien ik de velgen veel te klein vind en de auto te hoog op z'n pootjes vind staan staat er een setje 19 inch Barotelli velgen te wachten :), en heb ik een schroefset besteld.

Verder wil ik nog wat andere dingen aanpassen, waaronder wat chroom aan de voorkant in kleur laten spuiten. Maargoed, alles op z'n tijd. Eerst de velgen en het onderstel maar eens, daar zal ie gelijk flink van opknappen.

Grtz
 

Bijlagen

  • zijkant2.jpg
    zijkant2.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 349
  • interieur1.jpg
    interieur1.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 370
  • velg.jpg
    velg.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 329

Arjann

Forumguru
Hoe kan ik trouwens de foto's normaal in het topic zetten zodat je ze meteen ziet? Ik kan dit nergens vinden :bloos:
 

turboturbo

Forumguru
Hoe kan ik trouwens de foto's normaal in het topic zetten zodat je ze meteen ziet? Ik kan dit nergens vinden :bloos:
Je kunt de bijlagen na uploaden toevoegen als miniatuur of volledige weergave in de tekst. De knoppen daarvoor zie je vanzelf als je op 'uitgebreid' hebt geklikt.
 

Arjann

Forumguru
Zo, de Vogtland schroefset zit er onder. Ik moet zeggen, hij rijdt (welliswaar met de 16 inch winterset) nog verrassend comfortabel. Ben erg tevreden. Heb helaas geen goede foto van het totaal plaatje. Volgende weekend monteer ik de zomerwielen, dan zal ik een foto van het geheel plaatsen ;)

20170310_221127.jpg 20170311_090405.jpg
 

emilio3333

Forumguru
Zo erg gaaf zeg...hele andere auto nu. En lekker blokkie onder de kap. :)
Wat wil je eventueel nog zwart maken dan?
Toch niet de raamlijsten aan de zijkanten van de auto?

Zou alleen de rand rondom de grille nog zwart maken en dan is ie af.
 
Bovenaan Onderaan