Mijn Superb II 2.0TDI

Jewepe

Forumguru
Ik vind die chromen raamlijsten, tezamen met de aluminium kleurige dakrailing en de aluminium kleurige rand van de velgen (met het zwarte hart) juist heel erg fraai staan. Was dat allemaal zwart dan had je gewoon een helemaal zwarte Superb. Nu geeft het juist iets heel persoonlijks aan de auto en maakt hem apart en herkenbaar.
 

achbrouwer

Forumguru
blijkt maar weer over smaak valt niet te twisten. :dankje:

het past wel die velgen in combinatie met de kleur en grote van de auto
ik vind het goed staan.
 

Arjann

Forumguru
Onlangs deed m'n koppelings pedaal vreemd. Kwam nog maar een paar cm terug na het loslaten:cry:. Vorige week de bak eraf gehaald. Ik had het vermoeden dat de drukgroep de boosdoener was en dat bleek zo te zijn. (helaas geen foto gemaakt). Dus nu een lekkere verse koppelingsset gemonteerd :D

20190311_095908.jpg
 

CDK

Forumguru
op zo'n moment is het wel weer erg prettig als je dicht bij het vuur zit en het zelf kan oplossen, maar dan nog kost het :greedy:
 

VAG-man

Forumguru
Is het niet verstandig om het 2-massavliegwiel toch te vervangen?
Zou balen zijn als over 30.000km de boel weer los moet.
 

Arjann

Forumguru
Vorige week afscheid genomen van de Superb. Wilde stiekem toch wel een dsg, en kwam zomaar een Passat tegen: dsg én een 2.0 tdi. (afspraak bij Vagtechniek al wel gemaakt :D) Oorspronkelijk geleverd in Duitsland en begin 2017 naar Nederland gekomen. Aangezien dit een hartstikke leuk forum is zal ik zeker actief blijven.
 

Bijlagen

  • IMG_20190922_212157.jpg
    IMG_20190922_212157.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 71
  • IMG_20190922_212126.jpg
    IMG_20190922_212126.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 69
Bovenaan Onderaan