Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

andrehj

Forumguru
Voor:
1ST 853 630 AAUL (Is eigenlijk het logo van een Citigo achterklep)
Bekijk bijlage 26791
Weet iemand eigenlijk of die nieuwe logo's kwalitatief beter zijn dan de oude? Mijn auto is nog geen drie jaar oud en ik ben ondertussen al aan mijn derde setje logo's bezig, en ook die zijn al weer aangetast door de beruchte "witte worm". Probleem treed dus binnen een jaar op. Hoe is dat met de nieuwe logo's?
 

andrehj

Forumguru
Ik vind de oude logo's eigenlijk mooier, maar zal dan toch maar gaan upgraden als de dealer de oude logo's niet meer onder garantie wil vervangen. Als ik er weer eens kom zal ik wel weer gaan klagen (kan overigens nog een tijdje duren, want mijn auto hoeft maar 1x per 2 jaar langs voor een reguliere onderhoudsbeurt).
 

SuperBeeb

Forumguru
Welkom bij de V6 club! Mooie auto! Ik vind t 'hout' wel gaan, icm het beige leer. Vind juist alu minder bij deze interieurkleur. Ruilen? :D
 

Cordoba

Forumguru
@bobbl Gefeliciteerd met de aankoop, dat wordt genieten met zo'n bak met volop ruimte en genoeg power om alles te verslepen als ie volgeladen is.
 
@bobbl wat een pracht auto. Kleuren ook heeel mooi ;)
En met zo'n V6 denk ik dat jij er heel veel plezier mee gaat hebben. Top auto! Goede aankoop, veel plezier en veilige km ermee
 

Pendragon

Forumguru
@Pendragon dat ziet er idd zeer fraai uit! Waar heb je het laten doen (kostenplaatje)?

Wrapfolie.nl dacht ik. Was 60 euro inclusief montage. Je kunt het zelf ook, maar is wel een pruts werkje met een föhn. Zij doen dit vaak. Hou er rekening mee dat de panelen in de deuren niet verwijderd kunnen worden. De panelen op het dashboard wel, gaat heel eenvoudig. En hun eigen merk is mooier dan die van 3M.
 
Bovenaan Onderaan