Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

CDK

Forumguru
Prachtige auto! Heel veel plezier er mee en bedankt voor het posten van de foto's!
Kunnen we hem op 6 september in Nuenen in real life bewonderen?? ;)
 

CDK

Forumguru
Wat leuk!!! Ben ik tenminste niet allen met een V6 ;) Dan ga ik je op het lijstje van aanwezigen zetten, mocht je op de rollenbank willen moet je dat zelf ff aangeven in het topic of per PM aan @Joske
 

Desperado

Forumguru
Ziet er goed uit! Alleen zou ik die v6 4x4 van de klep afhalen. Doet maar mijn bescheiden mening niks extra's
 

CDK

Forumguru
Voor de nieuwe logo's heb je 2 x achterklep logo van de Citigo nodig, wat betreft de typeaanduiding vind ik het op een combi sowieso al beter staan als op een sedan, maar een kale kont is wel lekker natuurlijk ;) Met een visdraadje en een oude creditcard met een randje ductape er omheen en wat ontvetter is het klusje zo geklaard, daarna wat wax er over en klaar is Klara :jaja:
 

bobbl

Forumguru
Voor de nieuwe logo's heb je 2 x achterklep logo van de Citigo nodig, wat betreft de typeaanduiding vind ik het op een combi sowieso al beter staan als op een sedan, maar een kale kont is wel lekker natuurlijk ;) Met een visdraadje en een oude creditcard met een randje ductape er omheen en wat ontvetter is het klusje zo geklaard, daarna wat wax er over en klaar is Klara :jaja:

Ja Corne, ik heb het al vaker gedaan, heb voor de Volvo een 406 V6 3.0 gehad,ook een station, daar heb ik toen ook alles afgehaald.
Menigeen verrast bij de verkeerslichten met zo`n "gewone"station!!
 

ertromp

Forumguru
Van de oosterburen:

Voor:
1ST 853 630 AAUL (Is eigenlijk het logo van een Citigo achterklep)
superbvorneexugdbio9h (1).jpg

Achter:
1ST 853 630 AAUL (Is eigenlijk het logo van een Citigo achterklep)
superbhintente39hsyp5l.jpg


Wielen als je originele Skoda velgen hebt:
5JA 601 151 ULM

superbfelgenvcwajkzumr.jpg
 

Noord26

Forumguru
Kan mij voorstellen dat je die 4x4 en V6 + DSG beu gaat worden hoor. Kun we gewoon switchen; krijg je er een mooi glazen dakje voor terug.

;)

Alleen dat stukje nephout als rand in het dashboard, hmm.. Niet mijn ding- helaas weinig keuze natuurlijk 2e hands.

Heb je nog goed kunnen onderhandelen waar hij te koop stond? Want je kon in eerste instantie helemaal geen proefrit maken?
 

SuperBartje

Forumguru
gefeliciteerd Bobbl ! Vele veilige en plezierige kilometers.
Logo' s zijn een aanrader: zeker op een zwarte.
Zouden er - nu de superb facelift de nieuwe logo's af fabriek heeft - ook niet officiële superb-onderdeelnummers voor zijn ?
 

bobbl

Forumguru
Kan mij voorstellen dat je die 4x4 en V6 + DSG beu gaat worden hoor. Kun we gewoon switchen; krijg je er een mooi glazen dakje voor terug.

;)

Alleen dat stukje nephout als rand in het dashboard, hmm.. Niet mijn ding- helaas weinig keuze natuurlijk 2e hands.

Heb je nog goed kunnen onderhandelen waar hij te koop stond? Want je kon in eerste instantie helemaal geen proefrit maken?

Ja even een paar dagen laten rusten en toen toch opnieuw in onderhandeling gegaan, mede omdat ik de monteur aan de telefoon heb gehad die deze auto altijd in onderhoud heeft gehad bij de dealer.
Mailde me zomaar ff de hele historie toe, van 0km tot nu! Hulde!
 
Bovenaan Onderaan