Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

bobbl

Forumguru
Hoe reed de auto?


Nou dat is het nou juist, ik heb er niet in gereden.
Deze verkoper wilde eerst onderhandelen, nou prima, dus mijn inruil bekeken en prijs gemaakt, wat over en weer gepraat.
bij het laatste bod van zijn kant liet ik weten dat ik nog ff bedenktijd wilde, maar dat ik ook nog ff wilde rijden.
Nou dat rijden kon wel in een later stadium zei die!!!
Nog nooit meegemaakt..................heel vreemd.
:sterretjes::sterretjes::sterretjes::sterretjes:
 

CDK

Forumguru
dat is wel apart ja...... stond de auto binnen? was hij bang dat'ie daarna weer gepoetst moest worden....? hij heeft natuurlijk al die 'wilde' filmpjes in dit topic zitten bekijken :D maar alle gekheid op een stokje..., heel raar dat je er niet mee mocht rijden! :nono:
 

CDK

Forumguru
......., maar kwam dat omdat jullie direct al in een impasse zaten qua onderhandeling?
 

Noord26

Forumguru
Klinkt alsof er iets te verbergen is. Normaal verkoop je juist een auto veel sneller als je er iemand een stukje in laat rijden (is mijn eigen ervaring). Dan weet de koper wat hij precies gaat kopen en als dat bevalt is die paar honderd euro het verschil niet waard om een auto te laten staan.

;)
 

bobbl

Forumguru
dat is wel apart ja...... stond de auto binnen? was hij bang dat'ie daarna weer gepoetst moest worden....? hij heeft natuurlijk al die 'wilde' filmpjes in dit topic zitten bekijken :D maar alle gekheid op een stokje..., heel raar dat je er niet mee mocht rijden! :nono:

Hij stond binnen en idd en was ook net gepoetst........maar dan nog!
 

CDK

Forumguru
de auto waar je mee kwam was toch ook geen Fiat Panda uit 1838 lijkt me? dan zou ik als verkoper ook ff achter m'n oren krabben voordat ik de sleutels af zou geven...... ;)
 

bobbl

Forumguru
Klinkt alsof er iets te verbergen is. Normaal verkoop je juist een auto veel sneller als je er iemand een stukje in laat rijden (is mijn eigen ervaring). Dan weet de koper wat hij precies gaat kopen en als dat bevalt is die paar honderd euro het verschil niet waard om een auto te laten staan.

;)

Dacht ik ook, en verbergen? ik denk het niet, dealeronderhouden eerste eigenaar en zag er prima uit, ook onder de kap, als nieuw!
 

Noord26

Forumguru
Daarom juist, als alles spik en span is, maar je mag er niet in rijden- zou ik juist verdacht vinden. Kilometerstand die niet aantoonbaar is of stiekem toch schade of een defect wat je merkt tijdens rijden?
 

CDK

Forumguru
blijft een raar verhaal....., zo'n S60 is qua segment ook redelijk vergelijkbaar, schiet mij maar lek....., ik zou er op afknappen vrees ik, andere kant van het verhaal..., dealer onderhouden, 1e eigenaar, ingeruild voor een bijtellingswonder die op penlites rijdt ipv RON98....., persoonlijk denk ik dat er niet veel mis mee is, maar dat kan ik natuurlijk niet hard maken.... en bovendien krijg je een half jaar garantie.
 

Noord26

Forumguru
En een motorfiets fanaat zo te zien!

Wat heb je nog meer in gedachten qua auto's die aan je wensen en budget voldoen?
 

Cordoba

Forumguru
Verkopers kunnen ook wel eens flink de fout in gaan bij het inschatten van hun klanten. Zo hoorde ik jaaaaren terug het verhaal van iemand die al een jaar of 7 met zijn Mercedes 500 reed, en een nieuwe 500SEL wilde kopen. De man ging met zijn oude Mercedes naar de dealer, en na een paar minuten was het al 'feest': de verkoper wilde geen prijs geven, 'omdat meneer dat toch niet kon betalen'. 'Meneer' is weggegaan met de aankondiging dat ie wel terug zou komen met zijn nieuwe Mercedes. De man is inderdaad een paar maanden later langs gereden bij deze dealer om de 500SEL te laten zien aan de dealer 'die hem niet wilde verkopen'. Ongelukkig voor de verkoper, was bij het 'langsrijden' met de nieuwe 'ster' ook de dealer zelf aanwezig, maar ik weet niet hoe dat is afgelopen.
 

bobbl

Forumguru
Verkopers kunnen ook wel eens flink de fout in gaan bij het inschatten van hun klanten. Zo hoorde ik jaaaaren terug het verhaal van iemand die al een jaar of 7 met zijn Mercedes 500 reed, en een nieuwe 500SEL wilde kopen. De man ging met zijn oude Mercedes naar de dealer, en na een paar minuten was het al 'feest': de verkoper wilde geen prijs geven, 'omdat meneer dat toch niet kon betalen'. 'Meneer' is weggegaan met de aankondiging dat ie wel terug zou komen met zijn nieuwe Mercedes. De man is inderdaad een paar maanden later langs gereden bij deze dealer om de 500SEL te laten zien aan de dealer 'die hem niet wilde verkopen'. Ongelukkig voor de verkoper, was bij het 'langsrijden' met de nieuwe 'ster' ook de dealer zelf aanwezig, maar ik weet niet hoe dat is afgelopen.


Kan best dat die een hele verkeerde indruk van mij heeft gekregen, maar ja...
 

bobbl

Forumguru
Daarom juist, als alles spik en span is, maar je mag er niet in rijden- zou ik juist verdacht vinden. Kilometerstand die niet aantoonbaar is of stiekem toch schade of een defect wat je merkt tijdens rijden?

Kilometer stand aantoonbaar en geen schade.
Heb de dealer gebeld, waar die nieuw geleverd is en onderhouden is tot okt 2013!
 
Bovenaan Onderaan