Mijn Superb 3.6 V6 4x4 2010

CDK

Forumguru
Nee niet altijd, ik heb ze namelijk niet en kon ze ook niet als optie bijbestellen :(
 

CDK

Forumguru
Laat maar weten wat het wordt :jaja: Succes morgen :thumbsup: Ik zou 18.000,- bieden en hem voor max 19.250,- aanschaffen, van de korting kan je naar TVS en bij @Der Einser een paar mooie velgen aanschaffen :D;)

P.s. Als je aangeeft dat je forumlid bent krijg je 10% korting bij TVS ;)
 

CDK

Forumguru
Bezichtigen kan trouwens alleen op afspraak zag ik op de site en momenteel staat de auto nog bij het poetsbedrijf...., dat je er niet voor niets heen gaat morgen.....
 

CDK

Forumguru
@Cordoba, dank voor de tip! Zal ik zeker doen op 6 september tijdens de nazomer meet. :thumbsup:

@bobbl als je deze auto aanschaft moet je even met @Joske gaan praten (hij komt wel met jou babbelen denk ik) en 6 september reserveren in je agenda, dat zouden wij heel erg waarderen! :D:jaja:
 

Rallye

Forumguru
Niet verkeerd. Of toch: "Deze auto verkeerd echt in een bijzonder mooie staat."

Alle d-en-t-fouten op een stokje: mooie auto. Ik denk dat een aantal forum-collega's nog wel wat wiel-adviezen voor je hebben.
 

MarcoO2

Forumguru
Zo dan, van een Superb V6 naar een Mitsu PHEV... :uitlachen::uitlachen:

Die levert een hoop rijplezier in en houdt héél wat geld over ineens! :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

MarcoO2

Forumguru
Weinig accessoires volgens de site maar wsl compleet wegens de EBL uitvoering?
Met dit lijstje heb je weinig te klagen, toch? :)

Opties en extra's
elek.ramen voor en achter, lederen bekleding, boordcomputer, cruise control, verwarmde voorstoelen, el.verst.stoel(en) m.geh., regensensor, hoofd airbag(s) voor, led. stuurw+versn. pook, el.verst. pass.stoel, alarm-systeem, el. climate control, in delen neerkl. achterb., side airbag(s), dubbele airbag, buitensp. elektr. + verw., c.deurv. met afst.bed., band.sp.contr.syst., extra getint glas, bi-xenon kopl.+sproeiers, airbag(s) knie, armsteun voor, armsteun achter, ESP, lichtmetalen velgen 17", audioinst. + CD-wisselaar, EBD, binnensp. aut. dimmend, zonnescherm achterruit, buitensp. elekt. inklapb., EDS, ABS en ASR, buitenspiegel(s) aut.dim., navigatie full map + hdd, mistlampen adaptief, ABS, Airbag, Airbag passagier, Airco, Alarm , Automatische airco, Boordcomputer, CD speler, Centr. deurvergr. (afst.bediening), Cruise Control, Electrisch verstelbare stoelen, Elektr. ramen, Lederen bekleding, Lichtmet. velgen, Metallic lak, Mistlampen, Navigatiesysteem, Neerklapbare achterbank, Parkeer assistentie systeem, Radio/CD, Roofrails, Sportstoelen, Startonderbreker, Stoelverwarming, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Trekhaak, Xenon lampen, Zij-airbags.
elektr. bed. achterkl., metaalkleur.
 

Joske

Forumguru
@MarcoO2

bedankt :jaja:

(ja die EBL toestanden/uitvoeringen ken ik helemaal niet zo goed in NL, had wel een vermoeden dat het vrij compleet zou zijn. Hier in België kent men de uitvoeringen particulier bijna niet en daarmee wordt bij verkoop van een wagen de hele mikmak aan opties apart bijgeplaatst in de advertentie ;) )
 

Adoks

Senior Member
...Wat betreft de koppeling..., die moet je eigenlijk door iemand met VCDS even laten checken op slijtage, ...

Hoe werkt dit met een 6-traps? Dacht dat het alleen mogelijk was met de 7-traps automaten.
 

MarcoO2

Forumguru
@MarcoO2

bedankt :jaja:

(ja die EBL toestanden/uitvoeringen ken ik helemaal niet zo goed in NL, had wel een vermoeden dat het vrij compleet zou zijn. Hier in België kent men de uitvoeringen particulier bijna niet en daarmee wordt bij verkoop van een wagen de hele mikmak aan opties apart bijgeplaatst in de advertentie ;) )
;) ik heb dit letterlijk uit de advertentie gekopieerd ;)
 
Bovenaan Onderaan