Mijn Skoda Fabia Combi Fresh 2013

Hallo beste forumleden ,




We hebben afgelopen zaterdag een Skoda Fabia Combi Fresh besteld bij Verdaat in Veldhoven.
Nu rijden we [nog] een Daihatsu Gran Move , waar we heel veel plezier en nagenoeg geen onkosten aan hebben gehad de afgelopen 6 jaar.
De Daihatsu Gran Move is geen schoonheid om te zien maar is/was ooooozo functioneel en ruim voor een niet al te grote auto.

We vonden het eens tijd worden om eens alvast een beetje te gaan orienteren op iets vergelijkbaars en dat viel al helemaal niet mee....om vergelijkbare kofferbakruimte te behouden kwamen we bij alle andere merken bij veel grotere auto's uit , en een type kangoo en dat soort auto's wilden we niet [en vielen ook nog eens buiten het budget wat we uit wilden geven]...................totdat we bij de Skoda dealer binnen liepen.

Beide waren we meteen eroveruit dat het de Combi zou gaan worden en het alvast werd al snel omgezet naar "nu meteen" door de tijdelijke Fresh uitvoering met zijn [gratis]extra's .
Het enige wat nog ff moeite koste was een kleur kiezen , aangezien ze alleen maar een zwarte hadden staan.

Uiteindelijk is het Platin Grey geworden .
Met als extra's daar bovenop:
-Volwaardig reservewiel
-Luidsprekers achter
-Middenarmsteun
-in hoogte verstelbare passagiersstoel


Hij staat nog bij de fabriek en is door de dealer al geclaimd voor ons.
Nu is het alleen nog een weekje of 3 wachten totdat we hem op kunnen gaan halen. :yeah::yeah:
 

Cordoba

Forumguru
Welkom op het forum Martin. Zit de Skoda vestiging van Verdaat bij de Seat/Honda dealer, of is het een andere locatie (ik ken Verdaat, van een jaar of 20 terug, toen ik Seat reed, en er tijdelijk geen Seat-dealer meer in Eindhoven zelf was (heb 10 jaar in Ehv. gewoond).

Overigens als het goed is, heb je 'm op tijd om over 4 weken de forummeeting bij te wonen in Gorinchem/Houten: http://www.skodaforum.nl/board/f14/opgave-skodaforum-lente-meeting-op-27-april-2013-a-21192.html Altijd leuk en leerzaam om te zien wat anderen voor oplossing/modificatie hebben voor kleine probleempjes.
 

Cordoba

Forumguru
Als Google streetview bekijk, is het hetzelfde pand als destijds, alleen was Honda het belangrijkste merk, en zat Seat erbij. Honda lijkt nu weg te zijn op deze lokatie.
 
Ze hebben ook nog een pand dicht bij het City Centrum in Veldhoven , dacht dat ze daar eerst zaten.
Daar hebben ze nu electrische scooters e.d.
Maar jij zal het wel beter weten aangezien je er vroeger een klant was hahaha.
 
Natuurlijk konden we niet wachten om alvast te gaan kijken en wat fotootjes te maken , ondanks hij nog maar net vanaf transport komt.


GroteFoto-UFLNFM3M.jpg




GroteFoto-ZYWRL88S.jpg




GroteFoto-7P7TLAAL.jpg




GroteFoto-D8ZX3JXV.jpg[img]
 
ja, dat had je vroeger he, met die oude logo's, dan kon je voor je fatsoen alleen maar een groene Skoda bestellen...
hahahaha.



Nu hebben we de Fresh [aktie]uitvoering gekocht en wat zien ik daar op de zijkanten ?????
Hebben ze me daar een paar lelijke gele stickers opgeplakt onder de richtingaanwijzerlampjes , had dan iets in het schroom ofzo bedacht met een stoerder lettertype.
Maar ok , het zijn maar stickers en die kunnen [en zullen ook] verwijderd worden.




GroteFoto-3LOPQCIQ.jpg
 

Ridley

Forumguru
Reed gisteren ook achter een gloednieuwe met de nieuwe logo's erop, ik dacht nog: die is goed bezig geweest een auto uit 2009 (kenteken x-K??-xx) voorzien van compleet nieuwe logo's. Pas later dacht ik dat zou wel eens een nieuw kenteken kunnen zijn :smirk:
 
Bovenaan Onderaan