Mijn rs gestolen

Japanese Power

Donateur
Had het ook niet zozeer op de moderators, maar eerder op de wannebee-moderators("forumpolitie").
Als iemand het niet met je eens is en daar iets van zegt moet je die persoon niet gelijk als wannebee-moderators ("forumpolitie") neerzetten. Als niemand ergens tegengas aangeeft wordt het een zootje. Ik ben blij met de verstandige tegenpolen hier. En jij kunt nu eenmaal wat feller in je reacties zijn dan een ander. Maar laat dat elkaar dan mooi in balans houden. En als dit met respect voor elkaar gebeurd is het helemaal top.
 

philippe bakker

Forumguru
Dikke zever ! Rij es in Eco op ACC op de snelheid die toegelaten is. Je zult zeker 650 km doen
Als iemand het niet met je eens is en daar iets van zegt moet je die persoon niet gelijk als wannebee-moderators ("forumpolitie") neerzetten. Als niemand ergens tegengas aangeeft wordt het een zootje. Ik ben blij met de verstandige tegenpolen hier. En jij kunt nu eenmaal wat feller in je reacties zijn dan een ander. Maar laat dat elkaar dan mooi in balans houden. En als dit met respect voor elkaar gebeurd is het helemaal top.
ik heb geen probleem als iemand mij privé een beticht stuurt met ‘ik heb je post eraf gesmeten omdat het off topic is of eender wat’ dan weet ik het. Maar ik vind het kinderachtig en dom dat plots zonder aanleiding een hele discussie verdwenen is.
 

EdK

Forumguru
ik heb geen probleem als iemand mij privé een beticht stuurt met ‘ik heb je post eraf gesmeten omdat het off topic is of eender wat’ dan weet ik het. Maar ik vind het kinderachtig en dom dat plots zonder aanleiding een hele discussie verdwenen is.
Ik heb netjes 2 meldingen binnen gekregen dat er 2 berichten vanwege off topic verwijderd waren
Wat ik alleen altijd jammer vind maar daar kunnen de MODS niets aan doen, is dat ik niet meer kan zien om welke berichten het gaat.
Niet om er een discussie over te beginnen, maar om te weten om welke berichten het nu gaat.
Want niemand hier weet de volgende dag nog welke berichten met welke tekst excact hij heeft gepost.
Maar goed dat ligt meer aan de forumsoftware dan aan de mods....
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb netjes 2 meldingen binnen gekregen dat er 2 berichten vanwege off topic verwijderd waren
Wat ik alleen altijd jammer vind maar daar kunnen de MODS niets aan doen, is dat ik niet meer kan zien om welke berichten het gaat.
Niet om er een discussie over te beginnen, maar om te weten om welke berichten het nu gaat.
Want niemand hier weet de volgende dag nog welke berichten met welke tekst excact hij heeft gepost.
Maar goed dat ligt meer aan de forumsoftware dan aan de mods....
Ik heb er zo 3 gehad en toen dacht ik: iemand ziet mij niet graag
 

leon-cupra

Forumguru
Als iemand het niet met je eens is en daar iets van zegt moet je die persoon niet gelijk als wannebee-moderators ("forumpolitie") neerzetten. Als niemand ergens tegengas aangeeft wordt het een zootje. Ik ben blij met de verstandige tegenpolen hier. En jij kunt nu eenmaal wat feller in je reacties zijn dan een ander. Maar laat dat elkaar dan mooi in balans houden. En als dit met respect voor elkaar gebeurd is het helemaal top.
bwaaa, wees eerlijk, er zijn toch bepaalde leden die het steeds nodig vinden om anderen terecht te wijzen bij de minste afwijking van de geschreven en ongeschreven forumregels ondanks dat ze geen moderator zijn: "ga je eerst voorstellen voor je iets vraagt", "ik dacht dat we enkel over skoda's discussieren", " ging het topic over honden mss?", ....

En mijn reacties feller? Niet echt, ze worden meestal gewoon verkeerd begrepen :tongue:
 

leon-cupra

Forumguru
Ik heb netjes 2 meldingen binnen gekregen dat er 2 berichten vanwege off topic verwijderd waren
Wat ik alleen altijd jammer vind maar daar kunnen de MODS niets aan doen, is dat ik niet meer kan zien om welke berichten het gaat.
Niet om er een discussie over te beginnen, maar om te weten om welke berichten het nu gaat.
Want niemand hier weet de volgende dag nog welke berichten met welke tekst excact hij heeft gepost.
Maar goed dat ligt meer aan de forumsoftware dan aan de mods....
je zou het willen weten zodat je het kan copieren, plakken en terug posten.
Neen, de programmeurs van het forum zijn iets slimmer dan dat :deuk::deuk:
 

B.Stuurder

Forumguru
Allemaal leuk en aardig maar een moderator moet het geheel begeleiden en niet beïnvloeden. Ik krijg nu visioenen van Noord Korea, waar zonder pardon een discussie tussen volwassen mensen de nek om wordt gedraaid. Terwijl er geen onvertogen woord is geschreven.
Sorry ik houd daar niet van en moderator is misschien niet makkelijk, maar dan had je geen moderator moeten worden, simpel zat.
Tot slot hebben we op het forum genoeg mensen die geen gelegenheid ongemoeid laten om zich op een bijna wijsneuzerige manier te bemoeien met zaken. Maar ieder het zijne, daar wil ik verder ook geen opmerkingen meer over maken eigenlijk, want dan wordt het waarschijnlijk wél grimmig en dat is echt de moeite niet waard denk ik dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

0ri0n88

Forumguru
Blaas het niet zo op man. We gingen off topic berichtjes zijn verwijderd en---->case closed.
Snap je punt, maar geen enkele reden om je er nog steeds zo over op te winden. Wees blij dat we moderators hebben die hun vrije tijd ervoor opofferen om de site netjes te houden en het zijn net mensen, soms maken ze (in jou ogen in dit geval) een foutje.
 

Rosinfield

† In Memoriam
In datzelfde grijze verleden pleitte ik destijds voor "zelfregulering". Aanvankelijk vergeefs, maar later is men dat tot mijn grote vreugde gaan volgen. En met succes.
Omdat je ziet wat er gebeurt bij dit soort ingrepen; in no time escaleert de boel. Onnodig en beter beperken tot situaties waar dat niet anders kan, zoals bij haatzaaien, beledigen, enz. Verder gewoon lekker laten gaan. We zijn immers prima in staat elkaar op dingen aan te spreken en ons daarnaar te gedragen.
 

0ri0n88

Forumguru
Klopt @Rosinfield sluit alleen niet uit dat er misschien wel iemand ook gerapporteerd heeft en aan de hand daarvan het is weggehaald. Nu gaan we wederom weer way off topic dus beter laten we het rusten ;)
 

Cordoba

Forumguru
Nog wel een opmerking over off topic posts: tijdens een lopende discussie is het meestal niet zo'n probleem, als je echter een probleem met je auto hebt en via oude topics probeert terug te zoeken wat er aan de hand kan zijn, is het soms behoorlijk storend als er gewoon een hele pagina met off topic tussen staat: je moet dan echt zoeken naar de inhoud waar het topic eigenlijk om draait. In die zin kan ik me er wel iets bij voorstellen, gelukkig is het maar zeer zelden dat posts verwijderd moeten worden omdat de inhoud over de schreef gaat (in de zin van beledigend, kwetsend, of inhoud die op een andere manier niet bepaald bijdraagt aan de sfeer en de inhoudelijke info op het forum).
 
Bovenaan Onderaan