Mijn rs gestolen

pieter jan

Actief lid
E63D2CD1-E8D9-4D44-93DF-F1A9C2ABCE76.jpeg Deze voormiddag is mijn wagen gestolen. Inbrekers over de vloer gehad en met de reservesleutels de auto gestolen. Ik woon aan de Franse grens... hopelijk vinden ze hem toch nog...
 

Sk_Hans

Forumguru
Wat vervelend! Ik hoop dat ze hem onbeschadigd terugvinden. En anders hoop ik dat je goed verzekerd bent.
Sterkte ermee!
 

leon-cupra

Forumguru
Menen :nono::nono:
Heb een kennis die voor de goedkoop ook naar die regio is gaan wonen, nl Wervik. Na 1 jaar is zijn vrouw reeds thuis overvallen door 3 Fransen.

Betreft de wagen, hopelijk goed verzekerd en hopen dat ze de wagen nooit terug vinden. In welke staat vind je hem dan terug :pieker:
 

Goofy@5E

Forumguru
Sterkte !! Wat een ellende seg, krijg er rillingen van....Dit is een van de ergste nacht merries die je kan meemaken, we leven mee met je, en hopelijk een goede afhandeling, wat dan ook......
 

leon-cupra

Forumguru
Zijn ze specifiek voor de wagen gekomen of hebben ze binnen ook het 1 en ander meegenomen?
(.....)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

pieter jan

Actief lid
Enkel schade aan de voordeur van de inbraak. Ze hebben alles laten liggen, zelfs Ipad enz... Ben omnium verzekerd, maar heb er toch wat kosten in gestoken die ik niet terug zal krijgen.
 

Adibo

Actief lid
Pfff heb ik ook gehad met mijn bmw 330e. Ik heb ze via de app kunnen traseren en zo met de politie alsnog auto gevonden. Succes man!!
 

MaxN

Donateur
Balen dat ie gestolen is.
Niet toevallig zelfde reden als vorige jaar de O2 RS die een paar dagen later op bewakingsbeelden voorbij kwam ivm een plofkraak.
Ik hoop dat je de auto terug krijgt zoals die is.
 

leon-cupra

Forumguru
Enkel schade aan de voordeur van de inbraak. Ze hebben alles laten liggen, zelfs Ipad enz... Ben omnium verzekerd, maar heb er toch wat kosten in gestoken die ik niet terug zal krijgen.
zeggen dat er cash gestolen is, zie vorig bericht. Heb je toch al wat kosten gerecupereerd ;)
En omnium.. Komt allemaal goed :jaja:
 

EdK

Forumguru
Ja en zo gaan dus de premies omhoog...
Het is waardeloos dat men aan je spullen komt zonder overleg.
Ooit een motorfiets gestolen van me , en je wilt het in eerste instantie niet geloven.
Wees wel blij dat je braakschade aan voordeur woning hebt, anders wil men daar nog el eens moeilijk over gaan doen om onder de uitbetaling te komen.
En hoe goed je ook verzekerd bent, het kost je ter aller tijden zelf ook geld !
Want die wagen is nieuw ook weer duurder geworden en daar houd de verzekering uiteraard geen rekening mee...

Wel succes met de afhandeling en dat je er financieel goed uit mag springen al heb ik daar een hard hoofd aan
 
Bovenaan Onderaan