Mijn rs gestolen

EdK

Forumguru
Ik kom ook wel tegen dat mensen vooroordelen hebben vanwege het ras van mijn hond.
Was toch vullesbak ras ?? :pardon:

wat dingen mbt verschijnselen van acuut geheugenverlies
Tsja je geeft het al aan , je denkst dat je het gepost hebt maar het is niet zo !!
Maar ook 2 berichten van mij hoor en mijn vermoeden van degene is 99% zeker van wie !!
Maar geeft niet, vermoedens worden steeds meer bevestigd....:pieker:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ach laten we er maar niet te lang bij stil staan. Gebeurt gelukkig niet meer zo vaak en verder is de sfeer hier op het forum prima. Ondanks soms redelijk heftige discussies en het nodige off topic gewauwel. Wat betreft dat laatste kan ik me voorstellen dat het lastig of zelfs ondoenlijk is, een zinnige grens te trekken. Belangrijkste is denk ik dat we vooral elkaar er op aanspreken en daar dan rekening mee houden.
 

andrehj

Forumguru
Dit topic lezend wordt het best een voordeel om in een 7 jaar oude S2 1.8 TSI met DSG te rijden. Die wil zelfs het dieventuig niet meer hebben...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

leon-cupra

Forumguru
Straks gaan ze weer een hele hoop berichten mogen verwijderen :deuk:
Van mij ook paar berichten verwijderd.:pieker:
Is ook steeds zo belachelijk, de "forumpolitie". Moesten alle berichten die er niet toe doen verwijderd worden behoudt je 5% van alle berichten. Dat is net het aangename van een forum, redelijk wat interactie en ok, er wordt veel off topic gel*ld maar uiteindelijk komen we steeds terug on topic terecht. In dit topic ook, het krijgt het zijdraadje, TS zijn probleem was ondertussen al lang opgelost, laat ook niet meer van zich horen (dus brengt niets meer bij tot het forum), dus waarom dan ingrijpen? :pieker:
 

Rosinfield

† In Memoriam
@leon-cupra ; couldn't agree more. Maar geloof me, de frequentie van modereren is heilig vergeleken met hoe het ooit was..Dus let's count our blessings en vrolijk voorwaarts ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
D'r zal wel een mod chagrijnig wakker geworden zijn - misschien was zijn rs ook net gestolen of zo...
 

Japanese Power

Donateur
Wie van de klagers wil de rol van moderator overnemen en de grens tussen goed en kwaad bepalen. Ik niet wang hoe je ook beslist, je zult er altijd door iemand op afgerekend worden die zich benadeeld voelt. Terecht of onterecht. Ik heb geen klagen over onze moderators. Die enkele keer dat een post van mij is verwijderd is hun goed recht. Ik kan me daar echt niet druk om maken. :thumbsup:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat denk ik ook en zoals gezegd, laten we ons gelukkig prijzen dat zoiets nu hoogst incidenteel voorkomt itt in een grijs verleden
 

leon-cupra

Forumguru
@Japanese Power , wie is hier eigenlijk moderator? :pieker:
Had het ook niet zozeer op de moderators, maar eerder op de wannebee-moderators("forumpolitie").
Eigenlijk kunnen moderators gewoon afgeschaft worden. We zijn allemaal groot (en hopelijk slim) genoeg om te beseffen wat wel en niet kan. En het off topic gaan maakt het forum net op de bepaalde momenten levendig en fun. Dat op het story-forum nodig is, tot daar aan toe .... maar hier toch niet .... met al onze senioren :D:D
 
Bovenaan Onderaan