Mijn Octavia projectje

foxxie2

Senior Member
@Rallye kleinigheidje. Is al beter dan wielen van een heel ander merk toch? De dikte showwagens uit de scène waren diesels terwijl sommige dachten dat r32 of iets erin zat. Maak naar mijn smaak. Motorvermogen doet de vrouw niet zoveel

@Octavia1.6i nee zit normaal wel een plaat voor maar bij meetings is die weg.

@Taffy thanx. Was ook even een gok maar ben blij hoe het uitgepakt heeft.
 

B.Stuurder

Forumguru
Toen ik de Extreme wielen voor het eerst zag vond ik ze wat "Extreme", maar na een poosje worden ze steeds mooier. Waar ik niet zo van houd is dat lage op de wielen liggen. Ik weet dat je zo niet rijdt, maar ik vind het onnatuurlijk staan. Nou ben ik wel van een andere generatie dan de mannen die dat nu op hun auto bouwen. Verlagen is wel fraai, maar er moet nog wat ruimte zitten tussen kast en band.
 

foxxie2

Senior Member
Ja het is beetje een verrassend wiel. Snap je punt met rijden zit er zo 2 cm tussen de wielen en kas. Dan is die wel lager als origineel maar niet plat. Air is in dat opzicht ideaal.
 

Rallye

Forumguru
@Rallye kleinigheidje. Is al beter dan wielen van een heel ander merk toch? De dikte showwagens uit de scène waren diesels terwijl sommige dachten dat r32 of iets erin zat. Maak naar mijn smaak. Motorvermogen doet de vrouw niet zoveel.

Klopt. Inderdaad ieder zijn smaak en inderdaad misstaat het niet. Sommigen gaan voor mooi, anderen voor snel.
Ik teken wel aan dat ik mijn autokeuze (snel dus) niet voor mijn vrouw gemaakt heb. Hoewel ze laatst een andere auto reed en het vermogen van de RS wel miste....
 

foxxie2

Senior Member
Zo is het. Nou heb deze auto heb met geluk kunnen kopen en eigenlijk met de hoofdreden dat de bora niet echt baby vriendelijk was. De octavia staat altijd thuis onder de carport en ik rijd met een fiesta op en neer naar me werk. Zodat de vrouw altijd de auto thuis heeft.
 

foxxie2

Senior Member
De laatste externe updates zitten aan de auto. Vorige week ook de eerste echte meeting gedaan van dit seizoen. Ik ben wel dik tevreden. Anders dan anderen en dik uiterlijk. Nu wel klaar met de buitenkant in grote lijnen. Nog keer paar deukjes eruit laten halen en wat kleine details.
Uiteraard zeggen foto's iedereen veel meer dus bij deze.
540.jpg

540.jpg

540.jpg


En nog erg mooie foto van de Azeven meeting:
540.jpg
 

foxxie2

Senior Member
Vorige week ons skoda wagenpark uitgebreid! De ford fiesta had de vrouw ingeruild tegen een citigo. Terwijl ik aan het werk was en dus van niks wist. Best wel leuke verassing. Afgelopen vrijdag opgehaald. Bijna een jaar oud en net 11000km. Is de demo/leenauto van de dealer geweest. Fiesta was uit 2004 dus hopelijk van deze ook een lange tijd mogen genieten. Foto bij het praatje:
540.jpg
 
Bovenaan Onderaan