Mijn Octavia projectje

foxxie2

Senior Member
Kleine update. de originele achterlichten was de een geschaafd en de andere zat barstje in. Dus op zoek naar andere en niet de facelift maar de "oude" . Vind ik persoonlijk mooier en de vrouw ook haha.
720.jpg

720.jpg
 

foxxie2

Senior Member
Zo ook hier maar is de foto's plaatsen van de grote verandering aan de voorkant. Van lichte wijzigingen naar toch wel compleet andere look wat hem ook wel iets agressiever uiterlijk geeft. Wat heb gedaan is de kentekenplaat inham strak zetten. Onderlip gespoten en geplaatst. Weer een nieuwe gril. Klein minpunt is dat je de bevestiging ziet... En de spiegel kappen zwart gespoten. Ik vind het zeer geslaagd en ben alweer druk voor deel 2 maar niet alles kan tegelijk. Ben benieuwd naar jullie reacties
720.jpg

720.jpg

720.jpg

720.jpg

720.jpg
 

B.Stuurder

Forumguru
De auto komt al meer in verhouding. Ik vind wel de wielkasten wat ruim voor de wielen, ik houd van beter gevuld. Maatje groter zou leuk zijn maar past niet zonder mods denk ik.
Hoop werk en knap gedaan.
 

Kempes

Forumguru
Ziet er netjes uit zo.. persoonlijk vind ik de o2fl er aan de voorkant 'te lief' eruitzien, zoals bij jou nu is dit al een stuk beter!
 

foxxie2

Senior Member
@B.Stuurder Dat probleem heb ik zelf ook. Maar dit was een koopje dus dacht eerst maar is hier op rijden. Voordeel van dit is dat de auto wel lekker laag ligt op 18 inch. Of nieuwe velgen 18inch of naar 19 inch. Maar eerst nog rondje sparen voor de spuiter.

@Kempes was mijn probleem ook. super fijne auto alleen totoaal niet stoer front. En de 2soorten grillen beviel mij ook niet.
 

foxxie2

Senior Member
@B.Stuurder ja dat heb je eigenlijk helemaal goed. De 1.4 tsi met 6bak is prima zat. Hard rijden mag hier in toch nergens. En de vrouw rijdt er de meeste dagen in. Die vind het zo prima. Eerder de motorruimte netjes maken dan dat er iets aan dat kleine blokje ga doen.
 

Sportline

Senior Member
Alleen nog even de B en C stijl hoogglans zwart maken, verder donders strak geworden! Gaaf ding!
 
Bovenaan Onderaan