Mag ik hier even op inhaken: Ik begrijp echt niet dat mensen in de farce van Renault trappen...
Het gebruikte materiaal is onafgewerkt en vertoont al na de eerste week kieren en onregelmatigheden, de kieren tussen de deuren en motorkap/achterklep bijvoorbeeld staan in de showroom al scheef en onregelmatig welke NIET goed af te stellen zijn (volgens Renault valt dit binnen de marge...dus...)Interieur heeft verschrikkelijke, steunloze stoelen, niet erg soepele versnellingsbak, en een vreselijk tomtom geval in het midden (mits zo besteld).
Overzicht is ook niet echt om over naar huis te schrijven, grote dode hoeken, weinig "auto" gevoel.
Dit komt misschien over als Renault afkraken voor de lol maar dit is niet zo.
Ik heb bij diverse lease/rent maatschappijen mogen werken en kan je vertellen dat deze ervaringen mijn ogen hebben doen openen.(bovenstaande betreft trouwens nagelnieuw van transport af 0km en gebruikt t/m 160.000km)
Iederen moet rijden wat hij/zij leuk/mooi/fijn vind maar ga geen dingen vergelijken die je niet kan vergelijken of gewoonweg niet weet...een auto mooi vinden zegt niets over de kwaliteit hiervan.
Advies geven aan anderen zonder dit inzicht lijkt me dan ook een beetje onhandig...alsof je aan de visboer vraagt welke fietsen de fijnste zadels hebben...hij zal een mening geven maar echt gegrond zal deze niets zijn.(tenzij natuurlijk dat deze beste man of vrouw in zijn/haar vrije tijd semi prof fietser is en heeeeel veel zadels getest heeft ;P)
OT: mooie combi van kleur en Monte Carlo sier