Mijn eerste Skoda

Vandaag is de auto bij de garage gebracht door de berger. Het probleem hadden ze vrij snel gevonden en het is alweer opgelost. De wagen staat hier alweer voor de deur. Ze hebben begin van deze maand bij de dealer in Rotterdam de distributie vervangen. Na het terugbouwen van alles wat ze daarvoor hadden losgehaald hebben ze de retourleiding en de dampafvoerleiding met elkaar verwisseld. Heb dus vanaf 2-7-2013 met een auto rond gereden die dus benzine eruit pompte. Had het zelf niet eerder in de gaten gehad, omdat ik er doordeweeks amper in rij en er alleen in het weekend goed gebruik van maak. Ook tank ik maar eens in de 2 weken en daar was me laatst ook niet echt iets opgevallen. Wel dat die lucht hapte bij het open draaien van de tank, d8 toen wel van wat is dit, maar er verder geen actie ondernomen. De geleden schade voor het herstel wordt gelukkig door de dealer in Rotterdam, waar het allemaal begonnen is vergoed :D
 
Thnx, gaat helemaal goed komen heren. Vandaag met vrouw en kinders met dw zilvere kogel naar de beekse bergen geweest. Lekker gezwommen en geluierd. Ben echt blij dat de airco het goed doet in de auto. Daar was het heerlijk cool.
 

Noord26

Forumguru
Hebben wij gisteren vertoeft bij de speeltuin van de Beekse Bergen. Amai, het leek er wel gratis. :)
 

Zwapp

Forumguru
Das toevallig, wij vertoeven er al ander halve week... met dit weer echt super. Voor de kids ook trouwens
 
Vanmorgen met een aanhanger achter de zilvere kogel rond gereden. Man, man wat heeft dat ding toch een kracht :D. Zelfs met een beladen aanhanger merk je er niks van en gaat ie nog steeds als een dolle vandoor. Met een lege aanhanger nog een citroën rijder zitten plagen:bloos: . Die kon er nog met moeite voor komen bij het invoegen:maakmegek: . Kortom....... Like :thumbsup::D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Hadden ze nou in een opel:shutup: gereden dan hadden ze het verdiend, maar in een Citroen verdienen ze toch nog wel iets van respect.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Vandaag naar het movie park geweest in Duitsland, de auto dan ook lekker een stuk open getrokken op de autobahn. Heb bij 220 op de klok het gas los gelaten. Zat immers niet alleen in de auto. Het is echt wel een heerlijke auto om mee in duitsland te toeren. Op de weg terug een bmw zitten plagen haha :D
 
Daarnet weer even een heerlijk rondje gereden met de zilvere kogel, weer een hoop mede weg gebruikers gehad die het dan net even niet bijhouden kon bij het verkeerslicht en daarna met een de in de ogen af te lezen teleurstelling bij het volgende verkeerslicht achter je staan :D, dit uiteraard na eerst rustig aan warm gereden te hebben :).

Ben alleen wel weer achter iets minder leuks gekomen met het inparkeren, nu blijkt mijn elektrische spiegelverstelling niet helemaal meer te werken zoals het moet. Als ik de linker spiegel verstel, gaat de rechter spiegel mee, als ik de recht verstel gaat alleen de rechter zoals het hoort. Waar zou dit probleem vandaan komen? Zat zelf aan de schakelaar te denken waarmee je de keuze maakt tussen links, recht of enkel verwarmen. Wat denken jullie?
 
Wel apart, het is me nooit eerder opgevallen. Was altijd in de veronderstelling dat de spiegels apart van elkaar bedien baar moeten zijn.
 
Bovenaan Onderaan