Mijn eerste Skoda

Topic in 'Mijn auto' gestart door Mike (Skoda 1.8T), 19-05-2013.

1. Mike (Skoda 1.8T)

Mike (Skoda 1.8T) Forumguru

Thnx...kost een beetje, maar dan heb je ook wel weer wat

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

2. brepus13

brepus13 Forumguru

Leuk om te zien dat je hem nog steeds hebt en er nog steeds veel plezier van hebt :-)

3. EdK

EdK Forumguru

niet klagen want je had ook nog geld over voor een nieuwe SM-G965F met Tapatalk

hoe we dat weten ?? ach bij elk bericht loop je er over op te scheppen....:D

4. Mike (Skoda 1.8T)

Een nieuwe wat?? Skoda?? Neuh daar is geen geld voor en wil deze gewoon houden. Staat nog wel iets anders op de wish list....om hem weer helemaal strak te maken. Dat betekend op een paar punten beginnende roestvorming aanpakken, deukjes eruit laten halen en helemaal opnieuw laten spuiten in een andere kleur. Plannen zat...nu het schip met geld nog. Ook zou ik dan het liefst een eigen garage willen hebben zodat die lekker binnen kan staan doordeweeks.

5. s-line

s-line Forumguru

Waarom stoort iedereen daar zich zo aan? Dat dat tapatalk aanstaat bedoel ik?:thumbsdown:

Peter-036 vindt dit leuk.
  6. s-line

s-line Forumguru

Dat is LF5W

Peter-036 en CDK vinden dit leuk.
  7. brepus13

brepus13 Forumguru

ik denk dat het net zoiets is als onnodig quoten... sommigen vinden dan vervelend anderen boeit het niet :-)

s-line vindt dit leuk.
  8. Okki

Okki Forumguru Donateur

:ot:

Of het nou onderaan het bericht (mijn SM-G965F) of in de handtekening (me nieuwe BTO laptop) staat. Beide onnodig maar voor mij niet storend..

verzonden vanaf de bank met een whisky in mijn hand ‚úč

@Mike (Skoda 1.8T) ...mooie upgrade. Hou hem in ere!

Laatst aangepast: 28-06-2020
    CDK en s-line vinden dit leuk.
  9. Desperado

Desperado Forumguru Donateur

Ik vind het storend omdat het gelijk onder het verhaal staat. Handtekeningen staan los waardoor je het niet steeds leest. Dan maar een zeikerd, ik vind het niks.

10. Mike (Skoda 1.8T)

Hij blijft ook gewoon. Zolang die technisch in orde is en elke apk vlekkenloos doorkomt zeker.

Kanerr, brepus13 en s-line vinden dit leuk.
  11. s-line

s-line Forumguru

Geweldig dit!!:deuk:

CDK vindt dit leuk.

Deel deze pagina