Mijn blauwe Rapid Spaceback 1.4 TSI DSG Monte Carlo

jesse_s93

Donateur
Ik ben benieuwd hoe de Skoda letters gaan staan. Ooit ook een keer met paint aan de slag gegaan voor een Rapid (staat ook ergens op het form), en vond het er wel geslaagd uit zien. Ik zou ze niet te dicht op elkaar plaatsen. Door het breder te maken maak je de auto ook optisch wat breder.

Btw, ik had chromen letters, nu zijn ze zwart. Ik ben van mening dat ze nog goed zichtbaar zijn in het echt, op de foto komt dat echter niet altijd uit de verf.
 

Skodarno

Senior Member
Ik laat de positie van de letters zoals ze op het stickervel zitten. Alleen ff kijken hoe hoog ik ze plaats, denk dat ik het midden van het embleem gebruik als centreer punt.
 

Skodarno

Senior Member
Nieuwe wielen zitten eronder, ben er blij mee.

img_20221022_123041czdvo.jpg


Edit: Wat een armoede hier met die foto limieten.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ben ook aan het kijken toevallig naar andere wielen. Kom wel bij hetzelfde merk uit. Maar dit is me wat te sportief :). Ga denk ik voor ultraleggera's in matt graphite. Wat meer gedistingeerd voor een oudere heer ;) Nog even sparen
 

Skodarno

Senior Member
Hij is dan eindelijk verlaagd, ff snel wat foto's gemaakt.

img_20221108_170731f1cq2.jpg


img_20221108_180557j0fpp.jpg


Monteur heeft hem achter nog wat verder naar beneden geschroefd want hij stond best hoog zei ie. Prima, zo staat ie mooi. Auto is wel een stuk stugger geworden, meer dan ik had verwacht maar daar wen ik wel aan. Hoorde bij terugrijden wel wat kraken/aanlopen bij sommige oneffenheden... wellicht de stabilisatorstang of draagarmrubbers. Als het aanhoudt ga ik weer terug naar de garage.

Ben er desondanks blij mee. Emblemen ga ik tzt plakken, heb ook de nieuwe Monte Carlo logo's binnen.
 

Skodarno

Senior Member
Dit is de derde of vierde keer dat ik nieuwe Potenza's heb, nog nooit opgereden. Tegen die tijd heb ik vaaks alweer een andere auto lol.
Lekkere bandjes voor bochten mee te nemen.
 

hemi24

Forumguru
De set die ik een keer gehad heb, zijn ook niet opgereden, maar dat was omdat ze dusdanig gecupt waren dat de leasemaatschappij over is gegaan tot vervanging toen de banden ca. 17d km achterom hadden gezetten…
 

Skodarno

Senior Member
Nog twee goodies vergeten te melden. Brillenhoudertje en afdekkap. Pasvorm is niet perfect want niet origineel.

img_20221110_1136329qe4z.jpg


img-20221105-wa001179f2o.jpeg


Gister nog een flinke rit gemaakt. Gekraak, geluid blijft aanhouden bij bepaalde drempels (ik neem ze altijd rustig). Kan het niet plaatsen, voorbumper lijkt me geil en dat het in de wielkasten aanloopt ook. Mss een paar cm omhoog schroeven, kijken wat dat doet.
 
Bovenaan Onderaan