Mijn ŠKODA app per 9 november 2021 gecanceled

Topic in 'Skoda nieuws' gestart door limon, 27-09-2021.

1. Tees

Tees Forumguru

Lijkt me dat dat prima kan, die module bevat neem ik aan de communicatiemiddelen en is verder niet veel meer dan een OBD2 lezer.

2. hemi24

hemi24 Forumguru

3. Als het goed is wel. Die Lite variant was initieel JUIST voor oudere modellen.

4. thomthomas08

thomthomas08 Nieuw lid

En kan je nu al aan die plug komen? Word er op de site niet veel duidelijker op.

5. Je moet ervoor naar je dealer.

6. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Ik heb nog geen melding gekregen, maar als ik een werkplaats afspraak wil maken dan kan ik kiezen voor het gratis laten plaatsen van de 'dataplug'. Ik ga dit eens doen. Ik ben dinsdag bij de dealer, kijken of hij hem dan voor mij heeft. Zo niet, dan vraag ik hem dan gewoon aan.

mijn skoda lite.png

Alpha vindt dit leuk.
  7. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Plug binnen. Nu eens kijken of het een goede vervanging is van de mijn Skoda app.

1 nadeel is dat het via BT is. Mocht de auto gestolen zijn dan kun je hem niet volgen zoals met de oude app. Verder ook geen informatie over deuren op slot en of de auto op de handrem staat.

8. RichTrip

RichTrip Forumguru Moderator

Het is een waardeloze toevoeging geworden. Je hebt welgeteld helemaal niets aan die dongle. Sinds dat ie er in zit nog niet weer gebruikt.....

Pendragon vindt dit leuk.
  9. EdK

EdK Forumguru

En zo blijkt maar weer dat elke voorruitgang geen verbetering is ....
    Maar kun je de dongle niet gewoon terug sturen ???
    Consumentenrecht ?

10. Tees

Tees Forumguru

En dan krijg je het volledige aankoopbedrag van €0 terug?

ertromp en hemi24 vinden dit leuk.
  11. iRob1984

iRob1984 Senior Member

Mijn Skoda Connect is 15 oktober beëindigt, want tja je krijgt maar 1 jaar online connect er bij.
    Nou zit ik te twijfelen of ik het weer aan zou schaffen voor eigenlijk een veel te hoog bedrag of dat ik een wifi abonnement zou nemen.
    Stel dat ik dat wifi abonnement zou nemen, kan ik dan ook updates downloaden en dergelijke?

Deel deze pagina