Met of zonder type-aanduiding achterzijde

Ik laat de type-aanduiding zitten of ik verwijder deze?

• Totaal aantal stemmers
    239

Maarten

Forumguru
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Laten jullie de type-aanduiding zitten of is deze verwijderd?

Persoonlijk vind ik het niet lelijk.

Misschien dat er wat foto's gepost kunnen worden van Skoda's met en zonder de aanduiding op de achterzijde?

MarcoO2

Forumguru
Ik heb 'm laten zitten. Heb nog nooit, ook niet bij eerdere auto's, de behoefte gehad om iets te verwijderen. Van mij mag iedereen zien waar ik in rij. Wat mij betreft is een kont zonder een enkel logo ook een beetje "kaal", al zijn er auto's die het wel kunnen hebben. Maar die vallen meestal niet binnen mijn budget...

Bijlagen

• DSCN2956.jpg
    DSCN2956.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 52
Voor mij zonder type-aanduiding, anders wordt de achterkant te druk. Het Skoda logo en Octavia aanduiding vind ik al meer dan voldoende. Ik heb het trouwens niet verwijderd maar af-fabriek zonder aanduiding besteld :)

octavia3qu4.jpg

jaspernl

Actief lid
Ik wil de aanduiding verwijderen.
Hoe doe ik dat? Föhnen ???

Zowel de type-aanduiding als de motoraanduiding mag er af.

breef

Lid
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Laten jullie de type-aanduiding zitten of is deze verwijderd?

Persoonlijk vind ik het niet lelijk.

Misschien dat er wat foto's gepost kunnen worden van Skoda's met en zonder de aanduiding op de achterzijde?

Met type, zonder motor aanduiding :grin:

Rolle

Senior Member
Heb ook de beide afgehaald (type aanduiding af fabriek, modelnaam zelf), met behulp van wat garen.

Wat ik wel mooi vind aan de gefacelifte O2 is het lettertype van het model en het feit dat de typeaanduiding niet meer onder het model staat maar links op de koffer. Veel mooier dan bij de pré facelift.

Ik laat ook beide er afhalen. Blijft er nog wat te raden over zeker nu de Superb nog redelijk onbekend is.

WillemJan

Forumguru
Voordat deze enquete werd geplaatst, heb ik hier nog nooit over nagedacht. Een reden temeer om de aanduiding gewoon te laten zitten.
En ik schaam me niet voor mijn Fabia 1 1.9TDI Combi (en zometeen een S2 1.4TSI).

Groetjes... Willem

Glenn

Actief lid
Dat is het eerste wat ik doe alles er af halen vind het veel mooier zo

Er nu zelf nog veel meer af maar dat is voor tot op de meeting :)

skodaboy

Forumguru
wel voor mij mag de type-aanduiding achter blijven zitten,
ik vind het mooier met aanduiding dan zonder maar dat is een kwestie van eigen smaak,van mij mogen ze gerust weten dat ik met een octavia 4X4 TDI rijd..ik heb zelfs in het groot op de achterruit 4X4 staan dus..:D

zal ook ff enkele foto's toevoegen :489:

Bijlagen

• oct logo.jpg
    oct logo.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 28
  • redbull 4X4.JPG
    redbull 4X4.JPG
    15 KB · Weergaven: 45

___JC___

Forumguru
wel voor mij mag de type-aanduiding achter blijven zitten,
ik vind het mooier met aanduiding dan zonder maar dat is een kwestie van eigen smaak,van mij mogen ze gerust weten dat ik met een octavia 4X4 TDI rijd..ik heb zelfs in het groot op de achterruit 4X4 staan dus..:D

zal ook ff enkele foto's toevoegen :489:

Kon je geen 4x4 tribal sticker krijgen??
:grin:

maf

Lid
ik heb mijn huidige O2 RS het logo in de grill laten zijn, maar de achterkant kaal laten maken door de dealer: dus ook geen dealer-sticker!
De nieuwe wordt ook weer kaal. Een rustige achterkant vind ik het mooist..

Bovenaan Onderaan