Met het schaamrood op de kaken stel ik mij aan u voor...... ;)

peterrapid

Forumguru
Op de mijne zit er een logo in de plastiek geponst, is niet klassy :nono: maar heb al gedacht om met de plastidip aan het werk te gaan om er iets van te maken :jaja:
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
@Corné de Kluijver

dat lijkt mij eigenlijk nog wel een leuk (winter) projectje voor jou, onder de motorkap verdere styling doen ;)

een customized motordeksel zou wel super zijn :thumbsup: (ik denk alvast luidop mee met jou :D )
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
dit is van een Lexus (niet oem!) en vind ik wel klassevol

2010-lexus-IS-250-C-custom-engine-cover-03
 

CDK

Forumguru
@Joske, dit is makkelijker gezegd en gedacht als gedaan, heb het zelf al eens overwogen hoor, maar bij mijn weten is er niets passends voor mijn blok, ook hou ik de afvoer van warmte in mijn achterhoofd, met een turbo zou dat nog erger zijn uiteraard, heb de olie temperatuur nog niet boven de 105 graden gehad overigens hoor, dus misschien is die bezorgdheid ongegrond ;) Eerst maar eens wat meer decibellen uit de uitlaat zien te toveren :) Ideeën blijven overigens welkom :jaja:
 
Misschien even het oude logo onder je kap opmeten en kijken (ergens in een showroom bv) welk nieuw logo het beste erop past , en gewoon erop plakken tog
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Je hebt natuurlijk wel een oliekoeler é.. Doet duidelijk goed zijn werk! ;)

En ja.. Uitlaatsysteem vind ik toch net wat cooler en "nuttiger" :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
Kijk maar eens goed naar de dop voor het koelwater, dat is er net als de oliedop eentje van een Audi R8, de dop van het ruitensop reservoir is nog wel blauw ;)

Dat bedoelde ik ook, een upgrade van de meest gewilde dop naar een mooie zwarte :)

en wat decibellen betreft, helaas levert mijn grote favoriet (nog)niet voor Skoda #Akrapovič
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
net toevallig even zitten googelen naar die motordeksels, maar eigenlijk niets kunnen vinden vaneen bedrijf die daar iets mee doet....., wat ik zie is zelfbouw en ik ben geen knutselaar :D
 

AndreM

Forumguru
Welkom Corné,

Ik zou eerst maar eens een poosje gaan schamen, door je niet voor te stellen, foei!!!! :tegek:

En nu nog een foto van die Truck van je, dan kan ik je herkennen op de A15, A16, A29, A59. :yeehaa:

Maar is dat nieuw hiero, eerst gaat Joske zich opnieuw voorstellen en jij gaat na al die jaren (sinds 1870) je ook maar eens voorstellen.
Geef ff een seintje, dan doen wij het ook allemaal opnieuw! :deuk:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

koreaan

Forumguru
Blijft een mooie wagen, lekker dat vermogen en dikke wielen
Weet niet of je nog aan het kijken bent voor een uilaat, maat van me heeft voor zijn lexus is 250 ook offerte opgevraagd bij jm tuning. Ben benieuwd naar verbeterde sound.

Ps jammer dat ik em niet heb gezien op de rollenbank bij vag techniek was me wat te vroeg:)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@koreaan, ben aan't sparen voor meer sound ;) weet alleen nog steeds niet hoeveel het gaat kosten.... JM wil eerst een foto van de onderkant hebben dus moet eerst een keer ergens de brug op voordat ik een goede offerte kan krijgen :( Die Lexus heeft die ook een dubbel systeem? Misschien is die prijs dan vergelijkbaar? Dus als je't weet mag je het best vermelden hoor ;)
Bedankt voor de complimenten en jij succes met het nóg dikker maken van je prachtige O2 RS :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan