Met het schaamrood op de kaken stel ik mij aan u voor...... ;)

CDK

Forumguru
Hallo Skoda vriendjes en vriendinnetjes,

Ik heb mij ooit voorgesteld in een verkeerd topic, bij deze nog even opnieuw in het daarvoor bestemde topic ;)

Mijn naam is Corné, ben getrouwd en woonachtig in Zwijndrecht en heb een geweldig lief zoontje, die zichzelf al wél had voorgesteld hier...... ;)

Mijn klik met Skoda heb ik voornamelijk gekregen doordat ik ruim 2 meter lang ben en mijn vrouw ook wat groter dan gemiddeld is, wil je dan ook nog volwassenen achterin kunnen vervoeren (of een baby in een maxicosi icm een family fix) en geen budget hebt om een verlengde A8 te kopen...... :bloos: dan kom je al heel snel bij Skoda uit :D ik rij vanaf 2008 naar volle tevredenheid Skoda en momenteel heb ik mijn 2e Superb. De 1e was een 2.0 TDI DSG6 en mijn huidige een 3.6 FSI DSG 6 Laurin & Klement uitvoering, stage 3 getuned bij TVS in Varsseveld.

Ik ben werkzaam (zelfstandig ondernemer / eenmanszaak) in het tanktransport, om precies te zijn in de Petrochemie.

Mijn hobby's zijn (VAG) auto's en de daarbij behorende techniek inclusies optische en motorische tuning en natuurlijk dit mooie forum!

Excuses voor deze late voorstelling :)


greetz Corné

Dit was m'n 1e S2

ImageUploadedByTapatalk1415718555.323636.jpg

En hier m'n huidige S2

ImageUploadedByTapatalk1415718608.227496.jpg
 
Laatst bewerkt:

SuperBartje

Forumguru
"welkom" Mag ik als gepaste straf voor deze late voorstelling een directe stap naar stage 4 voorstellen?
Ga niet door start etc. etc. van toepassing.

Incl. uitgebreide verslaglegging alhier natuurlijk.
Dat zal je leren ! ;)

Oh ja ook nog een stage 5 "straf' voorwaardelijk: dat je het niet nog eens doet.
 
Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
@SuperBartje, die stage 4 daar ben ik niet zover bij vandaan, als ik mij niet vergis en na alle andere modificaties ook nog veranderingen aan het uitlaatsysteem doorvoer, kom ik automatisch in het stage 4 gedeelte terecht..., dat gaat zeker nog gebeuren, alleen dit jaar niet meer denk ik. ;)
 
Hé jammer , zal ook nog is goed kijken . Ze zijn denk al gou 50 jaar oud , als je het zo bekijkt zien ze er nog goed uit . Vanavond ff showen in het show je aankoop topic
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan