Met het schaamrood op de kaken stel ik mij aan u voor...... ;)

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Corné!

Leuk dat je je zo correct voorstelt! En ineens foto's ook zeg! :D

Wat een mooie S2 zeg!


Veel plezier op het forum hier!
 

Kire

Actief lid
@micky: met veel bloed, zweet en diesel gegenereerd. Als ik me in NL een beetje aan de verkeersborden conformeer, haal ik echte 5.7l/100km. Iedere tank op die manier is 0.01l/100km verbetering. Nog 2000km en ik stop met het bijhouden van mijn verbruik.
Iets asymptotisch, etc. Zie een hele oude post van @Rosinfield
 

henriz

Forumguru
Hallo Corné.
Volgens mij heb ik je naam al wel eens voorbij zien komen hier op het forum.
Leuk dat je je nog even voorstelt.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Corné, fijn dat je jezelf uit eigen beweging voorstelt, zonder dat andere forumleden druk uit hoeven te oefenen (terwijl die forumleden zichzelf soms niet eens voorgesteld hebben). :D


(ik was al verbaasd, maar las dat het voorstellen niet in het juiste topic was gebeurd, ik herinnerde me namelijk wel iets, al moet je me niet om de inhoud van de 'verkeerde' voorstelling vragen)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

wimpie33

Senior Member
Blijft echt een super mooie auto. Zeg altijd als je zon auto mag rijden dan heb je het goed gedaan
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Kire, ja ik mag niet klagen, komt best aardig vooruit en het verbruik is redelijk binnen de perken te houden indien gewenst ;)
 

CDK

Forumguru
@wimpie33, alleen maar door lang en hard werken bij elkaar gesprokkeld hoor en vooral niet 3 x per jaar op vakantie, want een geldboom heb ik helaas ook niet, maar het is een beetje een uit de hand gelopen hobby ;)
 

wimpie33

Senior Member
Ik heb nooit een eigen auto gehad altijd een leasebak. Dus als ik die ooit moet inleveren wil ik zeker een superb.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan